ارسال ۱۵۱ مقاله به همایش ملی «راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای کویری»

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم از دریافت 151 مقاله علمی در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای کویر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۱۵۱ مقاله به همایش ملی «راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای کویری»
شناسه : 75780 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود ترابی در نشست خبری نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن جلسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم برگزار شد، کمیته علمی این همایش با حضور اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های مطرح کشور تشکیل‌شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش با درایت شهرداری قم برگزار می‌شود، ابراز کرد: خروجی این همایش قطعاً بسیار کاربردی و اجرایی خواهد بود و در روز دوم همایش با حضور مدیران عامل سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرهای کشور مورد بررسی و استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم از دریافت ۱۵۱ مقاله در دبیرخانه همایش خبر داد و افزود: ۱۴۰ مقاله تا امروز تأیید و مورد داوری قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه این همایش مورد استقبال صاحب‌نظران فضای سبز قرار گرفته است، یادآور شد: از ۱۰ مردادماه تا ۱۸ مهرماه مهلت ارسال آثار بود که نهایتاً تا ۲۰ مهرماه جمع‌بندی و ۸ مقاله برتر مشخص می‌شود.

ترابی، اهمیت توسعه فضای سبز شهری را با توجه به افزایش شهرنشینی مورد توجه قرارداد و گفت: توسعه فضای سبز شهری سبب تقویت روحیه شهروندان، افزایش تعاملات، امید به زندگی، نشاط و شادابی و رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این همایش علمی اضافه کرد: هدف عمده همایش ملی، تأثیرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازان است تا بدانند هر گیاهی را نباید به هر قیمتی در هر اقلیمی کاشت و باید کار علمی انجام داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.