ایستگاه آتش‌نشانی در محله‌های جدید قم احداث می‌شود

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: مقدمات اختصاص چهار قطعه زمین برای ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در سایت ۵۶۰ هکتاری و شهرک شهید سلیمانی انجام شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایستگاه آتش‌نشانی در محله‌های جدید قم احداث می‌شود
شناسه : 75366 | انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به عملکرد چند ماه نخست سال ۱۴۰۲ در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم با محوریت مباحث مربوط به افزایش ضریب ایمنی شهر، اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای افزایش ایمنی شهر با محوریت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طی ماه‌های نخست سال انجام شده است که یکی از این موضوعات بحث ایجاد زیرساخت‌های ایمنی در طرح نهضت ملی مسکن و توسعه شهر در منطقه پردیسان بود.

وی افزود: با پیگیری‌های حوزه معاونت و سازمان آتش‌نشانی و از طریق اداره مسکن و شهرسازی، مقدمات تخصیص دو قطعه زمین برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی در سایت ۵۶۰ هکتاری و دو قطعه زمین در شهرک شهید سلیمانی انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم با بیان اینکه نگاه ما در مسائل ایمنی پیشگیرانه است، ادامه داد: یکی از الزامات الحاق اراضی به شهر و ایجاد محلات جدید با تراکم بالا، تأمین زیرساخت‌های ایمنی در این محلات است.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اینکه رعایت الزامات ایمنی در جریان ساخت‌وساز و توجه به استحکام و ایمنی ساختمان‌ها موضوعی حیاتی در شهر است، گفت: همکاران در سازمان آتش‌نشانی بازدیدهای مستمری از مجتمع‌های تجاری و مسکونی شهر انجام می‌دهند.

وی افزود: علاوه بر بازدیدها، همکاران سازمان آتش‌نشانی از مراحل احداث ساختمان‌ها نیز بازدید کرده‌اند و مباحث مربوط به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و جعبه‌های ارت را به مالکان تذکر می‌دهند و متولیان امر موظف هستند قبل از بهره‌برداری کامل این موارد را محقق کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.