بررسی آثار سینماگران قمی در هیئت انتخاب مهر سینمای ایران

اعضای هیئت انتخاب دومین «مهر سینمای ایران» در قم به منظور بررسی آثار و معرفی سینماگران برتر استان تشکیل جلسه داده و به ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه پرداختند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی آثار سینماگران قمی در هیئت انتخاب مهر سینمای ایران
شناسه : 75293 | انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اعضای هیئت انتخاب دومین «مهر سینمای ایران» در قم از ظهر روز شنبه ۸ مهرماه در تالار فرهنگ و هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گردهم آمدند و به ارزیابی و بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این رویداد سینمایی پرداختند.

آقایان رضا ابوذر، حسن عنایتی، سید امیر طباطبایی، روح‌الله داوری و جواد یقموری به عنوان اعضای هیئت انتخاب و آقایان محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سعید ایلانلو مدیر گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به عنوان عضو ناظر در این شورا حضور داشتند.

محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حاشیه نشست اعضای هیئت انتخاب، اظهار کرد: با پایان زمان فراخوان شرکت در دومین مهر سینمای ایران در قم و استقبال خوب فعالان سینمایی در استان، از پنج سینماگر مطرح و شناخته‌شده قم برای بررسی آثار دعوت شد و به بررسی آثار ارسالی در رشته‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صدابرداری و صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلمبرداری و تهیه‌کنندگی پرداختند.

وی تصریح کرد: آثاری که در این رویداد سینمایی مورد ارزیابی قرار گرفت، مربوط به آثاری است که از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ۱۴۰۲ تولید شده یا کسب افتخار در جشنواره‌های معتبر داشته‌اند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: «فعالیت حرفه‌ای چشمگیر و متعدد»، «کسب عناوین و افتخارات در سطح بین‌المللی، ملی و استانی»، «مشارکت در تولید اثری شاخص» و «خلق دستاورد هنری ممتاز» از جمله شاخصه‌های شرکت در دومین رویداد «مهر سینمای ایران» در قم بود.

رضوانی خاطرنشان کرد: منتخبان شورای هیئت انتخاب در مراسمی با حضور مسئولان سازمان سینمایی و سینماگران استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.