در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

آغاز ثبت‌نام ۱۶ دوره آموزشی در انجمن هنرهای تجسمی قم

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این انجمن در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۱۶ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح و عصر با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ثبت‌نام ۱۶ دوره آموزشی در انجمن هنرهای تجسمی قم
شناسه : 74642 | انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷   پرینت

وحید سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» یکی از رسالت‌های انجمن هنرهای تجسمی استان قم را آموزش و تربیت هنرجویان عنوان کرد و گفت: انجمن در سالیان اخیر تلاش کرده به صورت فصلی دوره‌های هنری را در رشته‌های متنوع و با حضور هنرمندان برجسته استانی برگزار کند.

وی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۱۶ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم به کارگاه‌های این دوره انجمن اشاره کرد و گفت: در این دوره علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های «طراحی»، «طراحی و نقاشی»، «طراحی تصویرسازی»، «تصویرسازی خلاق»، «تذهیب»، «نقاشی»، «نقاشی چهره»، «آبرنگ»، «گل و مرغ»، «طراحی فیگور»، «نقاشی نوجوان» و «خلاقیت کودکان» ثبت‌نام کنند.

سلیمانی در خصوص استادان دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم نیز عنوان کرد: حسنعلی یگانه بهمن، محسن مقدادی، هادی گل محمدی، رضا عربستانی، حسین اسلامی، محمد سید ابراهیمی، وحید سلیمانی، خدیجه حسینی، حدیث برازنده، نگار رحمتی، نسیم گایینی، حانیه دلشاد، اکرم حکیمی و ثوره گشتاسبی از مدرسان این دوره به شمار می‌روند.

وی به زمان شروع دوره‌های انجمن هنرهای تجسمی قم اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام حضوری از علاقه‌مندان آغاز شده و کلاس‌ها نیز همزمان با هفته دوم مهرماه شروع می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم در خصوص شهریه کلاس‌های انجمن نیز عنوان کرد: شهریه دوره‌ها برای ۱۰ جلسه به مدت سه ساعت، ۵۰۰ هزار تومان است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند به دفتر انجمن واقع در خیابان دورشهر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲ مراجعه کرده یا با شماره ۳۷۷۴۲۰۷۶ ارتباط بگیرند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.