احداث ۲۲ تقاطع غیرهمسطح در قم

شهردار قم، افزایش تعداد تقاطع‌های هوشمند و دوربین‌های ترافیکی را راهی برای کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات دانست و گفت: از مجموع ۳۵ تقاطع غیرهمسطح مورد نیاز در شهر قم، ۲۲ تقاطع طی هشت سال اخیر احداث‌ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث ۲۲ تقاطع غیرهمسطح در قم
شناسه : 74636 | انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قم که با موضوع کنترل و کاهش تصادفات در دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه اقدامات سخت‌افزاری کنترل ترافیک، احداث تقاطع غیرهمسطح به‌ویژه در پنج مسیر اصلی بلوار فردوسی، بلوار جمهوری، بلوار عمار یاسر، بلوار شهید کبیری و بلوار شهید سلیمانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۲۲ تقاطع تاکنون احداث‌شده و مابقی در برنامه قم ۱۴۰۳ قرار است احداث شود، افزود: همچنین اقدامات نرم‌افزاری بسیاری نیز در زمینه کنترل ترافیک انجام گرفته است.  

شهردار قم به تکمیل پنج محور ترافیکی در شهر قم اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل این محورها و ایجاد ۱۱ شریان اصلی شهر اقدامی ضروری برای بهبود وضعیت ترافیک شهر قم بود.  

وی تأکید کرد: در تلاش هستیم تا علاوه بر اینکه زیرساخت‌ها به‌صورت مطلوب فراهم شود، برای هوشمندسازی شهر نیز اقدامات لازم را به انجام برسانیم.  

سقائیان‌نژاد افزایش تعداد تقاطع‌های هوشمند و دوربین‌های ترافیکی را راهی برای کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات دانست و گفت: برای این منظور بودجه خوبی در شهرداری قم در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.