لزوم تلاش انجمن‌های هنری قم برای تولید آثار فاخر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه هنر قم در همه عرصه‌ها از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است و انتظار می‌رود انجمن‌های هنری برای تولید آثار ارزشمند و فاخر از هیچ کوششی دریغ نکنند، گفت: یکی از رسالت‌های مهم هنرمندان ایجاد آرامش و امیدآفرینی در جامعه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تلاش انجمن‌های هنری قم برای تولید آثار فاخر
شناسه : 74469 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دیداری صمیمی با مدیران انجمن‌های هنری استان قم، یکی از وظایف مهم انجمن‌ها را ایجاد آرامش و امید در جامعه برشمرد.

وی تصریح کرد: تلاش‌های قابل تقدیری در انجمن‌های هنری قم صورت گرفته و به لطف خدای قادر متعال، هنر قم در همه عرصه‌ها از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است، با این وجود همه ما باید توجه و دقت داشته باشیم که یکی از رسالت‌ها و وظایف مهم هنر ایجاد آرامش و امید در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: از همه انجمن‌های هنری انتظار داریم برای حرکت و مسیر هنری خود، برنامه‌ریزی و انسجام لازم را داشته باشند و برای تولید آثار ارزشمند و فاخر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در این جلسه مدیران و نمایندگانی از انجمن سینمای جوانان قم، انجمن عکاسان، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن طراحان مد و لباس، انجمن رسانه‌های دیجیتال، انجمن خوشنویسی و انجمن موسیقی حضور داشتند که به بیان دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

در پایان این جلسه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهینی معاون فرهنگی مؤسسه امامت توضیحاتی در خصوص برگزاری دور جدید جشنواره فرهنگی و هنری ارادت با موضوع غدیر بیان کرد.

خاطرنشان می‌شود این جشنواره در رشته‌های مختلف هنری و با موضوع غدیر برگزار خواهد شد که به زودی فراخوان بخش‌های مختلف آن منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.