پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به فعالان سینما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی روز ملی سینما را به تلاشگران عرصه هنر هفتم در استان تبریک گفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به فعالان سینما
شناسه : 74452 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی روز ملی سینما را به تلاشگران عرصه هنر هفتم تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به شرح زیر است:

 «هوالمصور»

هنر سینما که امروزه یکی از قدرتمندترین ابزارهای انتقال مفاهیم و معانی در جهان به شما می‌رود، در کشور عزیزمان ایران دوران‌ها و فراز و نشیب‌های مختلفی و متعددی را به خود دیده، اما پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گویی دروازه‌های معرفت و پرداختن به مسائل کلان بشری و مفاهیم والای اسلامی انسانی را به روی این هنر در ایران عزیز باز کرد.

سینمای مطلوب از نگاه دغدغه‌مندان و دلسوزان جامعه، سینمایی‌ست که شرافتمندانه و صادقانه در خدمت ارزش‌های اصیل دینی و ملی باشد و هدفی جز اعتلای باورهای روشن الهی انسانی را دنبال نکند و فعالانه به دنبال تعمیق اندیشه‌های ارزشمند باشد.

سینمای ایران، وامدار هنرهای اصیل و کهنی است که نسل به نسل و در طول هزاره‌های مختلف پویا و ماندگار بوده و همین امروز نیز در زندگی‌های ایرانی مؤثر و جاری‌ است.

سینمای ایران در مسیری، جلوه‌گری و حرکت خود را آغاز کرد که هنرمندان بسیاری در آن گام برداشته‌اند و سینماگران کشور نیز باید آگاه به این مسئله باشند که هنر هفتم در ایران اسلامی، باید بهره‌مند از دریای گسترده و وسیع هنرهای درخشان این سرزمین باشد تا حرکت و برکتی روزافزون را تجربه کند؛ باید آگاه به معارف غنی و روزآمد دین مبین اسلام باشد تا در جهان امروز، در جهان دچار سردرگمی امروز، حرف‌های نو، نجات‌بخش و اندیشه‌های امیدآفرین را نشر دهد.

اینجانب بیست و یکم شهریور ماه به‌عنوان «روز ملی سینما» را فرصتی مغتنم و مناسب برای تکریم و تقدیر تمامی هنرمندان متعهد سینمای کشور و خانواده فرهیخته و نجیب سینماگران استان قم می‌دانم و ضمن گرامیداشت این روز، برای تمامی تلاشگران و علاقه‌مندان به هنر هفتم آرزوی تندرستی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.