اعلام فراخوان همکاری با مراکز هنری و سینمایی قم

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از هنرمندانی که تمایل به مشارکت در امر آموزش و تدریس در رشته‌های «تجسمی»، «نمایشی»، «خوشنویسی»، «سینمایی» و «مد و لباس» در مراکز دارای مجوز و تحت نظارت این اداره‌کل دارند، دعوت به همکاری کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام فراخوان همکاری با مراکز هنری و سینمایی قم
شناسه : 74329 | انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در راستای گسترش زیر ساخت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی مورد نظر خود از میان اساتید و هنرمندانی که مایل به مشارکت در آموزش و تدریس رشته‌های ذیل در مراکز دارای مجوز و تحت نظارت این اداره‌کل هستند به صورت پاره وقت (ساعتی) دعوت به همکاری می‌کند.

در میان رشته‌های عنوان شده در فراخوان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم می‌توان به «هنرهای تجسمی» شامل: (نقاشی، گرافیک، عکاسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، طراحی پوستر، تایپوگرافی، نقاشی خط)، «هنرهای نمایشی» شامل: (نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، گریم، طراحی صحنه و عروسک‌سازی)، «سینمایی» شامل: (کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه نویسی، تصویربرداری، تدوین، چهره پردازی، نورپردازی)، «خوشنویسی» و «مد و لباس» اشاره کرد.

بر اساس این فراخوان، حق‌الزحمه مربیان گرامی به صورت پاره وقت محاسبه و پرداخت خواهد شد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هیچ گونه تعهد و رابطه استخدامی با متقاضیان نخواهد داشت.

همچنین هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر (دارای هنر کارت) در اولویت همکاری قرار دارند.

متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل کپی مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی)، دو قطعه عکس پرسنلی، کپی آخرین مدرک تحصیلی، رزومه و تکمیل فرم تقاضا به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم واقع در نبش میدان شهید نواب صفوی مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند با دفتر گروه‌های هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ساعات اداری با شماره ۳۲۱۱۴۲۹۰ و ۳۲۱۱۴۲۲۸ تماس حاصل کنند.   

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.