پیش‌بینی توزیع ۲۶ هزار تن آسفالت در پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: برای سال جاری توزیع ۲۶ هزار تن آسفالت با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده و دو بلوار دانشگاه و خلیلی مفرد در اولویت بوده و آسفالت خیابان امام حسین(ع)، بلوار شهروند و خیابان آقا یوسفی در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی توزیع ۲۶ هزار تن آسفالت در پردیسان
شناسه : 74278 | انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به اینکه در منطقه پردیسان ۲۳ مسجد وجود دارد که همه آن‌ها فعال و دارای پایگاه بسیج است، اظهار کرد: محله‌محوری به معنای واقعی با المان مسجد در پردیسان محقق شده است.  

وی با بیان اینکه این منطقه از نظر مباحث فرهنگی و مذهبی به دلیل فعال بودن مساجد سرآمد است، افزود: در ۹ محله سایت مسکن مهر، مرکز محله مساجد است.  

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: همه مساجد فعال است و ۲۳ مسجد حول مسجد جامع یا همان مصلی پردیسان فعالیت می‌کند.  

علی‌اکبری اضافه کرد: هشت مرکز آموزش عالی در پردیسان فعال بوده و فضاهای آموزشی متعلق به آموزش‌وپرورش نیز دارای کیفیت بالایی است.  

وی با اشاره به پیش‌بینی آسفالت معابر منطقه پردیسان به‌عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان تصریح کرد: سال جاری ۲۶ هزار تن آسفالت با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است و دو بلوار دانشگاه و خلیلی مفرد در اولویت قرار دارد.  

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه آسفالت خیابان امام حسین (ع)، بلوار شهروند و خیابان آقا یوسفی در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: ۲ هزار تن از میزان آسفالت پیش‌بینی‌شده برای لکه‌گیری معابر و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در نظر گرفته شده است.  

علی‌اکبری گفت: با توجه به اینکه در پردیسان معابر شطرنجی پیش‌بینی‌شده با مشکلاتی همچون توسعه و تعریض، سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده روبه‌رو نیستیم، تنها تسطیح اراضی که متعلق به اداره‌کل راه و شهرسازی است، مورد گلایه مردم قرار دارد که شهرداری در حد توان به درخواست‌های مردم پاسخ لازم را خواهد داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.