آمادگی شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعینی

شهردار قم، خدمت مناسب به زائران اربعینی و ایجاد تسهیلگری در خدمات‌رسانی را از وظایف قرارگاه مردمی اربعین و شهرداری دانست و گفت: بخش‌های مختلف شهرداری در این راستا در آمادگی کامل هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعینی
شناسه : 74267 | انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین استان در امامزاده جمال‌الدین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت شناخت اصل و فرعی راهپیمایی اربعین اظهار داشت: به تأسی از زینب کبری، این اقدام حسنه هر سال پرشورتر از گذشته و پرحرارت‌تر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همگان به دنبال شراکت در این حرکت عظیم از راه‌های مختلف هستند، ابراز کرد: توسل، آشنایی، معارف، همراهی، معرفت‌شناسی، انگیزه شناسی باید در برگزاری مراسمات اربعین مورد توجه باشد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه با تأسی از سیره امام حسین(ع)، هر روز عاشورا و هرماه، ماه محرم است، تصریح کرد: توجه به فقرا و مبارزه با ظلم از دیگر مؤلفه‌های قیام امام حسین(ع) است که امروز در بخش‌های مختلف نظام اسلامی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه اربعین سبب وحدت کلمه و نزدیکی قلوب برای مقابله قوی‌تر با استکبار است، یادآور شد: اربعین کنگره‌ای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مردمی است که همواره سبب خیر خواهد شد.

سقائیان‌نژاد، خدمت مناسب به زائران اربعینی و ایجاد تسهیلگری در خدمات‌رسانی به شهروندان را از وظایف قرارگاه مردمی اربعین و شهرداری دانست و افزود: بخش‌های مختلف شهرداری در این راستا در آمادگی کامل هستند و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به زائرین ارائه دهیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.