پروژه «شهید کاظمی» در مسیر گره‌گشایی/ مدیریت شهری وارد حاشیه نمی‌شود

شهردار قم با اشاره به مشکلات حقوقی پروژه شهید کاظمی در خیابان شهدا، گفت: این پروژه توسط بانک مرکزی به بانک مسکن واگذار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه «شهید کاظمی» در مسیر گره‌گشایی/ مدیریت شهری وارد حاشیه نمی‌شود
شناسه : 74163 | انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگوی خبری با صداوسیمای مرکز قم که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: شهرداری مهم‌ترین دستگاه اجرایی یک شهر است که با ابعاد مختلف زندگی شهروندان سر و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه وارد شدن حواشی در مدیریت شهری موجب زیان مردم خواهد شد، افزود: خواهش من از همه عزیزان این است که با همدلی در مسیر آرامش و تعامل گام برداشته و از بروز حواشی در مدیریت شهری پرهیز کنند.

شهردار قم اقدامات عمرانی شهرداری در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: از ۳۵ تقاطع غیرهمسطح برنامه‌ریزی‌شده برای شهر قم، ۲۲ تقاطع اجرایی شده است.

وی با اشاره به مسئله تأمین پارکینگ در شهر افزود: سه پروژه بزرگ ساخت پارکینگ در دست ساخت است و پارکینگ‌های روسطحی در تمامی مناطق شهرداری قم ایجاد می‌شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر اضافه کرد: این پروژه بزرگ با هدف تأمین پارکینگ برای حرم مطهر بااعتبار سه هزار میلیارد تومانی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال اجرا است.

وی به پیگیری‌های متعدد برای حل مشکل پروژه شهید کاظمی اشاره کرد و افزود: این پروژه به دلیل ورشکسته شدن سرمایه‌گذار با مشکلاتی روبه‌رو شده بود و در اداره تصفیه قوه قضائیه پیگیری می‌شد.

شهردار قم با اشاره به برگزاری جلسات مستمر برای حل مشکلات حقوقی پروژه شهید کاظمی در خیابان شهدا ابراز کرد: هفته گذشته تصمیم گرفته شد که این پروژه از طریق بانک مرکزی به بانک مسکن واگذارشده و فعال شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در بلوار پیامبر اعظم(س) گفت: احداث کتابخانه تاریخ اسلام در هفت‌طبقه، احداث موزه دین و زندگی در ۲۰ هزار متر عرصه و احداث شهربازی معارفی ازجمله پروژه‌های شاخص این بلوار هستند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به پیش‌بینی پنج مجموعه بزرگ فرهنگی مسجد محور در بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: همچنین سه هتل پنج ستاره برای تأمین تخت‌های اقامتی زائران در این بلوار احداث می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.