اکران آثار فیلمسازان قم در دومین روز «هفته فیلم و عکس»

هشت فیلم کوتاه از فیلمسازان قم در دومین روز برگزاری رویداد سینمایی «هفته فیلم و عکس» در سینما «بازار شهر» به نمایش درآمد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران آثار فیلمسازان قم در دومین روز «هفته فیلم و عکس»
شناسه : 74058 | انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دومین روز «هفته فیلم و عکس» قم با حضور سعید ایلانلو رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، رضا ابوذر رئیس انجمن سینمای جوانان قم، یاسر محمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم و جمعی از فیلمسازان جوان و علاقه‌مندان به سینما در پردیس سینمایی «بازار شهر» برگزار شد.

در روز دوم این رویداد سینمایی که با استقبال خوب علاقه‌مندان همراه بود، هشت فیلم کوتاه از آثار فیلمسازان قم به روی پرده رفت.

«عیار» به کارگردانی سید مهدی میرغیاثی، «هایپر» به کارگردانی «جاوید هاشمی»، «سمج» به کارگردانی «اسماعیل عظیمی»، «شب خارجی سکوت» به کارگردانی «مسعود محمدیان»، «تپش» به کارگردانی فاطمه سادات جوادی، «جامپ» به کارگردانی «محمدرضا عرب‌زاده»، «استارلت» به کارگردانی جواد حکمی و «یه لیوان آب» به کارگردانی سید مهدی میرغیاثی، به ترتیب هشت فیلمی بودند که در سینما «بازار شهر» به نمایش درآمدند.

در بخش دیگری از این برنامه، نشست نقد و بررسی و گفت‌وگو با فیلمسازان آثار اکران شده با حضور سید حمیدرضا منتظری کارشناس و منتقد سینما، جاوید هاشمی، فاطمه سادات جوادی، مسعود محمدیان و محمدرضا عرب‌زاده شکل گرفت و فیلمسازان جوان قم پاسخگوی نقدهای تماشاگران شدند.

خاطرنشان می‌شود چهار فیلم برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران در آخرین روز هفته فیلم و عکس قم در عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نمایش درمی‌آید.

«زاغ و کشاورز» به کارگردانی هادی کیایی، «خفقان بمبئی» به کارگردانی امین صحرایی، «بنفشه‌زار» به کارگردانی آبتین سلیمی و «بی نام» به کارگردانی حسن میرزامحمدی، چهار فیلمی هستند که در این روز به روی پرده سینما «بازار شهر» می‌روند.

هفته فیلم و عکس قم به همت انجمن سینمای جوانان قم و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و پردیس سینمایی «بازار شهر» برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.