در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

اکران ۱۶ فیلم کوتاه در هفته فیلم و عکس قم

رئیس انجمن سینمای جوانان قم از برگزاری هفته فیلم و عکس قم به مدت سه روز در پردیس سینمایی «بازار شهر» خبر داد و گفت: در این دوره، ۱۶ فیلم کوتاه از آثار فیلمسازان قم و فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران ۱۶ فیلم کوتاه در هفته فیلم و عکس قم
شناسه : 73977 | انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲   پرینت

رضا ابوذر در حاشیه برگزاری نخستین روز هفته فیلم و عکس قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، اظهار کرد: هفته فیلم و عکس یکی از رویدادهای مهم غیررقابتی انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی در خصوص اهداف برگزاری هفته فیلم و عکس در قم، گفت: این رویداد سینمایی با هدف اکران و نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه سینماگران قم و کشور و تبادل اندیشه و تجربه در میان فیلمسازان جوان استان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم تصریح کرد: متأسفانه برگزاری هفته فیلم و عکس از زمان شیوع کرونا با وقفه مواجه شده بود اما امسال این رویداد به همت انجمن سینمای جوانان قم و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و پردیس سینمایی «بازار شهر» شکل گرفته است.

ابوذر ادامه داد: در این دوره از هفته فیلم و عکس قم، ۸ فیلم برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران و ۸ فیلم از فیلمسازان استان در روزهای ۷ تا ۹ شهریور به روی پرده سینما «بازار شهر» می‌رود.

وی تصریح کرد: همچنین نشست نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده با حضور سید حمیدرضا منتظری کارشناس و منتقد سینما برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم افزود: دو نشست تخصصی با موضوع «چگونه کارگردانی کنیم» با حضور داوود جلیلی و «زیبایی‌شناسی تدوین» با حضور امیر بهادر مظاهری در حاشیه هفته فیلم و عکس برگزار خواهد شد.

ابوذر از تلاش برای تداوم برگزاری «پاتوق فیلم کوتاه» و «هفته فیلم و عکس» خبر داد و اضافه کرد: جلسات «پاتوق فیلم کوتاه» را دو بار در ماه و «هفته فیلم و عکس» را با اولویت اکران آثار فیلمسازان قمی برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه عکس «نیایش» نیز بعد از ایام اربعین حسینی در تالار فرهنگ و هنر قم برپا خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.