بلوار باب‌الحوائج بازگشایی می‌شود

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم، دغدغه‌های اهالی منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: بازگشایی بلوار باب‌الحوائج یکی از خواسته‌های مردم این منطقه است که این موضوع در کمسیون ماده ۵ مطرح و مراحل قانونی را طی کرده و تا چند ماه آینده کارهای عمرانی انجام و بازگشایی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوار باب‌الحوائج بازگشایی می‌شود
شناسه : 73858 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن شامگاه شنبه در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و در راستای برنامه شهرداری قم برای گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم در مسجد حضرت معصومه(س) خیابان گنجوی برگزار شد، با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: بودجه منطقه ۶ در طول سه سال گذشته ۱۰ برابر شده است که نشان‌دهنده توجه مجموعه مدیریت شهری به این منطقه است.

وی، دغدغه‌های اهالی منطقه را موردتوجه قرار داد و در پاسخ سؤالات آن در خصوص مشکلات منطقه ابراز کرد: بازگشایی بلوار باب‌الحوائج یکی از خواسته‌های مردم این منطقه است که این موضوع در کمسیون ماده ۵ مطرح و مراحل قانونی را طی کرده است و تا چند ماه آینده کارهای عمرانی انجام و بازگشایی صورت می‌گیرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم در خصوص کمبود فضای سبز نیز تصریح کرد: بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه به تملک و ایجاد فضای سبز در منطقه اختصاص‌یافته است.

وی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با حیوانات موذی (موش) بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که صرف طعمه‌گذاری و تخریب لانه شده و همچنان در حال انجام است، افزود: یکی از عوامل عمده تکثیر موش‌ها وجود منابع غذایی است و از شهروندان تقاضا داریم با مدیریت درست پسماندها، شهرداری را در مسیر مبارزه با موش‌ها یاری کنند.

ترکمن در خصوص درخواست متعدد شهروندان برای تعیین تکلیف یک پلاک باقی‌مانده در بلوار کارگر نیز گفت: مراحل قانونی برای تعیین تکلیف این پلاک انجام‌شده و به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.