تقاطع شهدای پرواز به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم از افتتاح تقاطع شهدای پرواز در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه، بلوار یادگار امام را به بلوار امام رضا(ع) متصل می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع شهدای پرواز به‌زودی افتتاح می‌شود
شناسه : 73832 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دیدار مردم و مسئولان همزمان با هفته دولت با حضور ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، اعضای شورای شهر و حسینی سرپرست منطقه ۲ شهرداری قم در مسجد طفلان مسلم در منطقه نیروگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معتمدی معاون استاندار قم با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت ۴۰۴ پروژه  با صرف حدود ۸ هزار میلیارد تومان در استان قم افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا روز جمعه با حضور وزیر دادگستری، ایستگاه پمپاژ گاز محدوده شهرک شکوهیه، محمودآباد و بخشی از شهر قم افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: در همین منطقه با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان، دکل‌های برق فشار قوی داخل شهر جمع‌آوری خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال شهروندان در خصوص رشد بی‌رویه اجاره مسکن، ابراز کرد: با توجه به اینکه مسبب بخش عمده افزایش قیمت‌ها بنگاه‌های املاک غیرمجاز هستند، ساماندهی بنگاه‌های املاک در شهر قم آغاز شده و علاوه بر این، سامانه‌ای در وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده که مستأجران می‌توانند با مراجعه به این سامانه معضل واسطه‌گری را از بین ببرند.

وی با اشاره به ساخت و راه‌اندازی پست ۴۰۰ کیلو وات در قم مطرح کرد: از برکات راه‌اندازی این پست، عدم قطعی برق منازل در تابستان امسال بود.

تقاطع شهدای پرواز به‌زودی افتتاح می‌شود

پروژه شهدای پرواز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

در ادامه سرپرست منطقه ۲ شهرداری با اشاره گستردگی این منطقه شهری اظهار داشت: وسعت منطقه ۲، هزار و ۲۲۲ هکتار است و بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

سید رضا حسینی اضافه کرد: منطقه ۲ بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی و تجاری را بالغ می‌شود که نیاز به زیرساخت‌های لازم برای این حجم آماری وجود دارد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته پروژه‌های خوبی در منطقه شروع‌شده است، یادآور شد: علاوه بر شروع پروژه‌ها شاهد بهره‌برداری از بلوار جمهوری اسلامی و زیرگذر شهدای امنیت بودیم که در این میان، پروژه زیرگذر به طول ۲/۲ کیلومتر و اعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه شهدای پرواز نیز در هفته دولت صورت می‌گیرد  که بلوار یادگار امام را به بلوار امام رضا(ع) متصل می‌کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.