نقش مؤثر اجرای پروژه‌های عمرانی در امیدآفرینی

فرماندار قم با تأکید بر اینکه شهرداری قم موتور محرکه شهر و استان است و این موتور محرکه را نباید وارد مسائل حاشیه‌ای کرد، گفت: اجرا و تسریع در پروژه‌های عمرانی در امیدآفرینی به جامعه تأثیرگذار است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش مؤثر اجرای پروژه‌های عمرانی در امیدآفرینی
شناسه : 73728 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدآفرینی که درنتیجه تلاش دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری قم انجام می‌شود، در ارتقای مشارکت عمومی بسیار مؤثر است.

وی افزود: وقتی از بیرون به شهرداری نگاه می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که چقدر توسط این ارگان خدوم در شهر کار می‌شود و اگر یک بخش از شهرداری به‌درستی کار خود را انجام ندهد، چه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و … در شهر رخ خواهد داد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درزمینهٔ انتخابات به سه موضوع سلامت، امنیت و مشارکت تأکید دارند افزود: محور کاری دستگاه‌ها نیز باید همین سه موضوع باشد.

ذاکریان با بیان اینکه موضوعی که بسیار بر مشارکت مردم اثر دارد رضایتمندی است اظهار کرد: شهرداری در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مجموعه بزرگ شهرداری و کارگران آن‌هم یک عامل بسیار مهم است گفت: اینکه حقوق و دستمزد این مجموعه بزرگ به‌موقع پرداخت‌شده و حق‌وحقوق پیمانکاران درست اجرایی شود، کاری بسیار بزرگ است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه مسئله امیدآفرینی بسیار مهم است تصریح کرد: اجرا و تسریع در پروژه‌های عمرانی می‌تواند در این موضوع اثرگذاری ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری قم در مسئله برگزاری انتخابات به کمک دستگاه‌ها نیاز دارد گفت: امسال نخستین سال اجرای انتخابات با قانون جدید است و باید آمادگی‌های همه جانبه در این فرایند حفظ شود.

ذاکریان با اشاره به اینکه وارد شدن به مباحث حاشیه‌ای موجب اتلاف نیروها و ظرفیت‌ها میشود افزود: شهرداری قم موتور محرکه شهر و استان است و این موتور محرکه را نباید وارد مسائل حاشیه‌ای کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات آینده نقشه‌های مفصلی دارد اضافه کرد: تجربه نشان داده مردم ما همواره دشمن را ناامید می‌کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.