فضاسازی اربعینی در سطح شهر قم

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: فضاسازی سطح شهر به‌خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و حرم مطهر بانوی کرامت در دستور کار ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم برای ایام اربعین قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فضاسازی اربعینی در سطح شهر قم
شناسه : 73677 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: بحث فضاسازی سطح شهر به‌خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و حرم مطهر بانوی کرامت در دستور کار ویژه سازمان قرار دارد و یک هفته قبل از اربعین اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به تأمین زیرساخت‌های لازم برای موکب‌ها از قبیل آب و برق در بلوار پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: تأمین مکفی نیروهای پاکبان، باغبان و پرسنل اجرایی فضای سبز در بلوار پیامبر اعظم(ص) و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دستور کار است و با لحاظ بحث پیاده‌روی عظیم جاماندگان اربعین این اقدام تا یک روز بعد از اربعین ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در خصوص بحث هماهنگی و اسکان زائرین و مسافرین خاطرنشان کرد: قطعاً با توجه به خنکی هوا در اواخر شهریورماه و سفرهای تابستانه، تعداد قابل‌توجهی مسافر وارد شهر قم خواهند شد که به این منظور بوستان‌های حضرت مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر آماده خدمت‌رسانی به مسافرین در بحث اسکان هستند.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم تصریح کرد: برای ایام اربعین حسینی و ماه صفر، خدمت‌رسانی را افزایش داده و می‌توانیم تا ۴ هزار تخته چادر را از قبل از اربعین تا بعدازآن برای اسکان مسافران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه موضوعاتی در جلسات مشترکی که با اداره کل روابط عمومی شهرداری در قالب کمیته تبلیغات برگزار شد ارائه‌شده است، گفت: انشاالله طبق مصوبات این جلسات در بحث فضاسازی و اقدامات شاخص محیطی، خدمت‌رسانی خوبی انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.