برنامه‌ریزی برای میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر اربعین در قم

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم گفت: امسال برای میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر برنامه‌ریزی انجام‌شده است و از یکم تا ۲۵ شهریورماه این خدمت‌رسانی انجام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌ریزی برای میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر اربعین در قم
شناسه : 73674 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی قربانی کرم در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی اربعین طرح علمداران خدمت شهرداری قم، با تقدیر از همکاری‌های مناسب خادمین مردم در شهرداری قم اظهار داشت: از سال ۹۵ که قرارگاه مردمی اربعین تشکیل‌شده و در حال خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است، حقیقتاً یکی از دستگاه‌هایی که از روز نخست تمام‌قد در کنار این قرارگاه بوده شهرداری قم است.

وی با اشاره به اینکه در این چندسال مجموعاً ۶۰۰هزار نفر در ایام اربعین در قم پذیرایی، اسکان و خدمت گرفتند، ابراز کرد: امسال به‌عنوان هشتمین سال خدمت‌رسانی قصد داریم در استان قم از همه ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم، به همین منظور زائرین به‌محض ورود به قم پیامک حاوی لینکی را دریافت می‌کنند که با مراجعه به آن لینک، می‌توانند از خدماتی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی‌شده مطلع شوند.

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم اذعان کرد: امسال تمام سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها جهت این است که بتوانیم مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، منازل، بقاع متبرکه، سالن‌های ورزشی، مدارس و دانشگاه‌ها و تمام ظرفیت قم درگیر میزبانی از زائرین اربعین شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸۱ هزار زائر در قم میزبانی شدند، خاطرنشان کرد: امسال برای میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر برنامه‌ریزی انجام‌شده است و از یکم تا ۲۵ شهریورماه این خدمت‌رسانی انجام می‌شود.

قربانی کرم از سامانه ۱۳۷ و روابط عمومی شهرداری در خصوص فراهم کردن مقدمات و نصب بنرها و نیز جلسات توجیهی و شماره همراهی که برای ارتباط با زائران در نظر گرفته شده است تشکر کرد و گفت: درخواست داریم همه در بخش‌های مختلف شهرداری همانند سال‌های گذشته حمایت خود را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه ما وظیفه داریم در شهر همه مردم را درگیر خدمت‌رسانی به زائرین اربعین کنیم، مطرح کرد: از شهرداران مناطق ۸ گانه تقاضا داریم در مساجد شهر به‌صورت مساوی و عادلانه همه ظرفیت‌ها و موکب‌هایی که قابلیت میزبانی، اسکان، فضاسازی و پشتیبانی را دارند فعال باشند؛ به‌موقع انجام دادن و به‌موقع رسیدن خدمت بسیار مهم است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.