خدمت‌رسانی ۴۰۰ دستگاه تاکسی سواری و ون به زائرین اربعین در قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ۴۰۰ دستگاه تاکسی سواری و ون و ۷۰ دستگاه تاکسی صلواتی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در قم در حال آماده‌باش هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی ۴۰۰ دستگاه تاکسی سواری و ون به زائرین اربعین در قم
شناسه : 73663 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: اقدامات سازمان تاکسیرانی برای ایام اربعین شامل حضور ۴۰۰ تاکسی سواری و ون برای حضور در مراسم، اطلاع‌رسانی به رانندگان و اعلام آماده‌باش در کانال اطلاع‌رسانی برای داشتن آمادگی لازم، کشیک پرسنل اداری و بازرسی و استقرار آن‌ها برای کنترل تاکسی‌ها، برنامه‌ریزهای لازم برای کنترل ترافیک و ورود تاکسی از سمت بلوار خلیج‌فارس و خروج از سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت امامزاده احمد(ع) است.

وی با اشاره به ساماندهی تاکسی‌های صلواتی در این ایام گفت: در ایام نیمه شعبان ۷۰ تاکسی نسبت به جابه‌جایی رایگان و صلواتی زائرین اقدام کردند که همین تعداد در ایام اربعین نیز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم محل دپوی تاکسی‌ها در راهپیمایی جاماندگان اربعینی در بلوار پیامبر اعظم(ص) را میدان آل یاسین اعلام کرد و افزود: اگر چنانچه زائرین از محل‌های اسکان مانند امامزاده جمال نیاز به جابه‌جایی به حرم مطهر را داشته باشند ما آمادگی لازم را داریم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.