تخفیف خرید لوازم پیاده‌روی اربعین در فروشگاه کوثر

مدیرعامل فروشگاه کوثر از انعقاد قرارداد همکاری این شرکت تعاونی با بیش از ۹۰ شرکت دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: لوازم مورد نیاز زائران اربعین حسینی از جمله کیف و کفش و کوله با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در این فروشگاه عرضه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تخفیف خرید لوازم پیاده‌روی اربعین در فروشگاه کوثر
شناسه : 73640 | انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به پیشینه راه‌اندازی فروشگاه کوثر در استان قم اشاره کرد و گفت: چهارده سال قبل شرکت تعاونی مصرف کارکنان طلاب جامعه المصطفی با هدف خدمات‌رسانی به کارکنان این مرکز حوزوی و طلبه‌‌های غیر ایرانی که از ۱۱۰ کشور دنیا در قم سکونت دارند، شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۵۰۰ کارمند المصطفی سهامدار این شرکت تعاونی هستند، گفت: بخش قابل توجه سرمایه فروشگاه کوثر متعلق به جامعه المصطفی است و با توجه به اینکه المصطفی از نهادهای زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری به شمار می‌رود، تنها مجموعه‌ای است که به طور محدود و تحت نظارت جدی اجازه دارد برای خدمات‌رسانی به طلاب غیر ایرانی فعالیت اقتصادی انجام دهد.

مدیرعامل فروشگاه کوثر تصریح کرد: این فروشگاه با تلاش ۲۰۰ کارمند در دو شعبه بلوار امین و خیابان آزادگان در حال ارائه خدمات به همشهریان است. 

مدیرعامل فروشگاه کوثر با تأکید بر اینکه این فروشگاه صرفاً نگاه اقتصادی ندارد، گفت: ما به دنبال درآمدزایی به هر شکل و شیوه‌ای نیستیم، برای ما اهمیت دارد که فروشگاه در تراز اسلامی باشیم و خود را ملزم به رعایت اصول دینی و شرعی در مباحث فروش و مشتری‌مداری و … می‌دانیم.

بنی‌احمدی از رعایت تجارت اسلامی به عنوان یکی از اصول فروشگاه کوثر یاد کرد و اظهار داشت: متأسفانه امروز اخلاق در معاملات تضعیف شده است، یکی از مسائلی که در روایات به آن اشاره شده استحباب «اقاله» است، یعنی کسی که تقاضای بازگشت کالا یا معامله را قبول می‌کند، عمل مستحبی را انجام داده است در حالی که در بیشتر فروشگاه‌ها با خط درشت می‌نویسند «جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود».

وی تصریح کرد: فروشگاه کوثر کالاهای فروخته شده را تا ۷۲ ساعت به همراه داشتن فاکتور پس می‌گیرد و اگر کالا مشکلی داشته باشد به تولیدکننده مرجوع می‌شود یا اگر دچار فساد شده باشد، معدوم خواهد شد.

وی در بخش دیگری از این نشست با تأکید بر اینکه کیفیت را فدای فروش محصول نمی‌کنیم، گفت: کالای بی‌کیفیت در فروشگاه کوثر عرضه نمی‌شود، شاید قیمت بعضی اقلام بالاتر از دیگر مراکز فروشگاهی باشد اما کالای بنجل و نامرغوب تحویل مشتری نمی‌دهیم.

مدیرعامل فروشگاه کوثر یکی از ویژگی‌های این مرکز فروشگاه را تنوع کالا عنوان کرد و گفت: این فروشگاه نسبت به دیگر فروشگاه‌ها از تنوع کالایی بیشتری برخوردار است.

بنی‌احمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه طلاب غیر ایرانی از مشتریان این فروشگاه هستند، باید به ذائقه اتباع کشورهای خارجی نیز توجه داشته باشیم و به همین دلیل حتی میوه‌های استوایی نیز متناسب با ذائقه شهروندان آسیای مرکزی و آفریقایی ارائه می‌شود.   

وی از فعالیت غرفه‌های مواد غذایی، لوازم خانگی، کالای دیجیتال، بهداشت و سلامت، پوشاک، تجهیزات صنعتی و ساختمانی، لوازم‌التحریر، ظروف آشپزخانه و بخش بانوان و حجاب در فروشگاه کوثر خبر داد و گفت: همچنین دو غرفه برای بیماران دیابتی و ارائه محصولات بدون گلوتن برای بیماران گوارشی (سلیاک) نیز در این فروشگاه پیش‌بینی شده است.

وی همچنین به فعالیت فروشگاه اینترنتی این شرکت تعاونی با عنوان «کوثر پلازا» اشاره کرد و از آمادگی برای انعقاد قرارداد همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی خبر داد.

مدیرعامل فروشگاه کوثر از انعقاد قرارداد همکاری با بیش از ۹۰ شرکت دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: کارکنان این نهادها با دریافت کارت اعتباری فروشگاه کوثر می‌توانند به سهولت خرید کنند و از مزایای خرید اقساط ۵ تا ۲۰ ماهه بعضی از محصولات فروشگاه بهره‌مند شوند.

بنی‌احمدی همچنین از تأثیر نوسانات اقتصادی بر بازار انتقاد کرد و گفت: به دلیل همین نوسانات، بسیاری از شرکت‌ها فقط با خرید نقدی حاضر به همکاری با فروشگاه‌ها هستند.  

وی به طرح کالابرگ الکترونیکی نیز اشاره کرد و گفت: از این طرح استقبال خوبی صورت نگرفت، فروشگاه کوثر به دلیل نبود توجیه اقتصادی به طرح متصل نشد.

مدیرعامل فروشگاه کوثر افزود: کدام عقل سلیمی می‌پذیرد که ما امروز کالا را تحویل دهیم و سه ماه دیگر دنبال پول خود باشیم؟

بنی‌احمدی با بیان اینکه حفظ شأن و منزلت مذهبی قم برای این فروشگاه دارای اهمیت است، افزود: بخشی از مشتریان این فروشگاه بویژه در روزهای پایانی هفته از شهرهای مجاور هستند و بعضاً به بانوانی که پوشش مناسبی نداشته باشند، با رعایت احترام تذکر داده می‌شود، برای ما مهم است که متدینین و خانواده‌ها با امنیت خاطر و آرامش روانی در این فروشگاه حاضر شوند.

وی به اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط فروشگاه کوثر اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم جشن و عزاداری در مناسبت‌های مذهبی، اهدای چادر به بانوان بدپوشش، اهدای جوایز به کودکان محجبه و … از جمله اقدامات فرهنگی این فروشگاه بوده است.

وی همچنین به همکاری فروشگاه کوثر با هیئات مدهبی در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: تمامی کالاهای مورد نیاز هیئات را با حداقل سود به عزاداران حسینی عرضه کردیم و به طور مثال، برنج شیرودی درجه یک با قیمت هر کیلو ۴۳ هزار تومان در اختیار هیئات مذهبی قرار گرفت.

مدیرعامل فروشگاه کوثر از اجرای طرح تخفیف خرید ملزومات پیاده‌روی اربعین در فروشگاه کوثر خبر داد و گفت: در قالب این طرح تمامی لوازم مورد نیاز زائران اربعین حسینی از جمله کیف و کفش، کوله و لوازم سلامت با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.