۱۰۰ هزار پرس غذا در موکب حرم حضرت معصومه(س) توزیع می‌شود

مسئول مهمانسرای موکب حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به انتقال مواد اولیه غذایی از ایران به عراق، گفت: موکب حرم مطهر در عمود ۱۰۸۰ به مدت ده روز پذیرای زائران خواهد بود و برای طبخ و توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذای سرد و گرم برنامه‌ریزی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۰۰ هزار پرس غذا در موکب حرم حضرت معصومه(س) توزیع می‌شود
شناسه : 73632 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سیدمحمد موسی کاظمی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به خدمات بخش طبخ و توزیع غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مدت ده روز فعال خواهد بود و روزانه ۱۰ هزار پرس غذای سرد و گرم در بین زائران اربعین توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه غذایی با مشارکت بانیان و خیران تهیه و از ایران به عراق اعزام می‌شود، افزود: در کل ایام اربعین برای طبخ و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذا برنامه‌ریزی شده و با توجه به گرمای هوا روزانه هزار و ۵۰۰ عدد دوغ نیز بین زائران توزیع خواهد شد.

مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سه وعده صبحانه، نهار و شام با غذای گرم و در سه میان وعده با ساندویچ سرد از زائران پذیرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در موکب آستان مقدس بانوی کرامت ۸ نانوا به صورت افتخاری مستقر خواهند بود خاطرنشان کرد: در کنار وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها، روزانه ۴ هزار قرص نان سنتی لواش نیز پخت و توزیع می‌شود.

موسی کاظمی افزود: مواد اولیه غذایی و بطری‌های آب معدنی هم اکنون تهیه و در حال بارگیری برای اعزام به کربلا در روزهای اول ماه صفر است.

نوشته های مشابه
تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
نتایج مسابقه عکاسی «پاییز برگ‌ریز» به‌زودی اعلام می‌شود
مدیر ارتباطات مردمی شهرداری قم معارفه شد
برگزاری اردوهای بازدید از سایت پسماند البرز قم
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.