برگزاری مراسم اکران خصوصی فیلم «سرد روشن» در قم

مراسم اکران خصوصی فیلم کوتاه «سرد روشن» به‌ تهیه‌کنندگی سید حمیدرضا منتظری و کارگردانی علی دارایی در سینما «بازار شهر» قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مراسم اکران خصوصی فیلم «سرد روشن» در قم
شناسه : 73548 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مراسم اکران خصوصی فیلم کوتاه «سرد روشن» به تهیه‌کنندگی سید حمیدرضا منتظری و کارگردانی علی دارایی عصر روز جمعه ۲۷ مرداد با حضور جمعی از مسئولان، عوامل فیلم و تعدادی از هنرمندان و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی «بازار شهر» قم برگزار شد.

تصاویر اکران خصوصی فیلم کوتاه سرد روشن در قم

محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سعید ایلانلو رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا ابوذر رئیس انجمن سینمای جوانان قم از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

همچنین علی بیطرفان، هادی معزی، سید روح‌الله حسینی، اصغر نوبخت، صادق جعفری، روح‌الله مولوی، سید مهدی میرغیاثی، مرتضی جلالی، حسین حقانی و دکتر علی ابراهیمی از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.    

مهمانان حاضر در مراسم در ابتدا به تماشای فیلم «سرد روشن» و پشت صحنه این اثر سینمایی نشستند و در ادامه، سید حمیدرضا منتظری تهیه‌کننده این فیلم ضمن خیرمقدم و قدردانی از عوامل تولید این اثر سینمایی، بر لزوم تلاش برای ارتقای سینمای بومی و حمایت مسئولان استان برای تولید محصولات هنری قابل دفاع سینمایی تأکید کرد.

تصاویر اکران خصوصی فیلم کوتاه سرد روشن در قم

همچنین علی دارایی نیز در سخنانی با بیان اینکه برای تولید فیلم «سرد روشن» از زمان طراحی و نگارش فیلمنامه تا ساخت این اثر شش ماه زمان صرف شده است، گفت: ۷۰ نفر در گروه تولید این فیلم سهیم بودند و امیدوارم اثر شایسته‌ای روی پرده سینما اکران شده باشد.

در پایان این مراسم با حضور جمعی از عوامل فیلم، از پوستر فیلم کوتاه «سرد روشن» که توسط هادی معزی از هنرمندان شناخته شده استان قم طراحی شده است، رونمایی شد. 

تصاویر اکران خصوصی فیلم کوتاه سرد روشن در قم

خاطرنشان می‌شود فیلم داستانی «سرد روشن» به روایت یک قصه دراماتیک و چالش‌ برانگیز پیرامون تقابل دنیای پاک کودکان در مواجهه با برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌پردازد و به دنبال آسیب‌شناسی موضوع محوری تردید و انسانیت، قصه‌پردازی می‌کند.      

نادر فلاح و پیام احمدی‌نیا از بازیگران شناخته شده سینمای ایران به همراه دو بازیگر خردسال این اثر، «امیرعلی فتحی‌خواه» و «یسنا سادات رضوی» در فیلم کوتاه «سرد روشن» نقش‌آفرینی می‌کنند.

*گزارش تصویری اکران فیلم سرد روشن را «اینجا» ببینید.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.