مأموران سد معبر حق نزاع و درگیری ندارند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم با تأکید بر اینکه مأموران سد معبر حق نزاع، درگیری و پرخاش ندارند، گفت: خوشبختانه در هسته مرکزی شهر هیچ‌گونه دست‌فروشی نداریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مأموران سد معبر حق نزاع و درگیری ندارند
شناسه : 73362 | انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اقدامات در حوزه برخورد با سد معبر در سطح شهر، اظهار کرد: ایجاد نظم و انضباط در سطح شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان است و در قوانینی که در ارتباط با وظایف شهرداری محول شده، طبق تبصره یک از بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، قانون این وظیفه را بر عهده شهرداری‌ها قرار داده که باید در ارتباط با سد معبر یک سری وظایفی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه یک سری ناهنجاری و گره‌های ترافیکی در سطح شهر می‌تواند معضلاتی را در عبور و مرور مردم به وجود بیاورد، ابراز کرد: ازاین‌رو پرسنل سد معبر، با این آموزش‌های خاصی که به آن‌ها داده‌شده، به وظایف خود عمل می‌کنند و این به معنای برخورد با شهروندان نیست.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم تصریح کرد: طبق آموزش‌های ارائه‌شده، مأموران سد معبر حق نزاع، درگیری و پرخاش ندارند و در این مواقع مقام قضایی به ضابط خودشان دستورات لازم را در ارتباط با برخورد قضایی داده است.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های سدهای معبر و معضلات اجتماعی و پلیس ساختمان در هر منطقه‌ای اظهار کرد: هر یک از این اکیپ‌ها ممکن است ۲۰ نیرو به‌عنوان زیرمجموعه داشته باشند که این امر بستگی به وضعیت جغرافیایی منطقه دارد و همه زیرمجموعه معاونت خدمات شهری آن منطقه شهرداری هستند.

شفیعی عنوان کرد: نیروی انتظامی در ارتباط با نظم و طبق احکامی که اخذ کرده وارد عمل می‌شود و در واقع ضابط قضایی نیروی انتظامی است و در این زمینه حفظ امنیت ازجمله وظایف شهرداری است تا طبق قوانین به این رسالت مهم عمل کنند.

وی در خصوص نظم و انضباط وانت‌بارها گفت: در هسته مرکزی شهر وضعیت مناسب و خوبی به لحاظ بحث دست‌فروش‌ها و ساماندهی وانت‌بارها داریم و خوشبختانه هم‌اکنون در هسته مرکزی شهر هیچ‌گونه دست‌فروشی نداریم که همه مباحث به تعاملات و هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برمی‌گردد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.