کاهش ۱۰ درصدی عملیات‌های آتش‌نشانی در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم از کاهش ۱۰ درصدی تعداد عملیات‌های آتش‌نشانی در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۱۰ درصدی عملیات‌های آتش‌نشانی در قم
شناسه : 73349 | انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه در گفت‌وگویی، با بیان اینکه تعداد کل عملیات‌ها از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ۳ هزار و ۸۲۰ مورد بوده است، اظهار داشت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته، ۴ هزار و ۱۷۴ مورد بود.

وی با تأکید بر اینکه از ۳ هزار و ۸۲۰ مورد عملیات امسال، حدود ۶۸۷ مورد مربوط به عملیات حریق و ۵۵۶ مورد مربوط به عملیات نجات بوده است، ادامه داد: همچنین از ۴ هزار و ۱۷۴ مورد عملیات سال قبل حدود ۶۸۹ مورد مربوط به عملیات حریق و ۵۱۰ مورد مربوط به عملیات نجات بوده است.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، تعداد عملیات حریق از فروردین تا پایان تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با حدود یک درصد کاهش مواجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد خدمات ایمنی ارائه‌شده توسط سازمان آتش‌نشانی قم در فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با حدود ۱۰ درصد کاهش همراه بوده است.

زندیه، تعداد کل عملیات در سال ۱۴۰۱ را ۱۰ هزار و ۷۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد عملیات، حدود ۱۷ درصد مربوط به عملیات حریق، ۱۴ درصد عملیات نجات و ۶۹ درصد مربوط به خدمات ایمنی بوده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.