ضرورت بهبود خدمات شهری در پردیسان

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه پردیسان منطقه هشتم شهر قم است و نباید ضوابط متفاوتی در آن اعمال شود، گفت: در بخش‌های مختلف از جمله شبکه معابر، کاربری‌های شهری و سرانه‌های فرهنگی مطالبات بسیاری در پردیسان وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت بهبود خدمات شهری در پردیسان
شناسه : 73290 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در جلسه بررسی مشکلات پروژه مسجد جامع و مصلای پردیسان که در دفتر امام‌جمعه پردیسان قم برگزار شد، اظهار داشت: منطقه پردیسان نیاز به بهبود خدمات در حوزه‌های مختلف دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف از جمله شبکه معابر، کاربری‌های شهری و سرانه‌های فرهنگی مطالبات بسیاری در پردیسان وجود دارد.

محرری با اشاره به اینکه پردیسان منطقه هشتم شهر قم است و نباید ضوابط متفاوتی در آن اعمال شود، تصریح کرد: مسئله مجوزهای موقت تجاری مشکلات زیادی را در این محدوده ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه مسئله ساماندهی وضعیت مسجد جامع و مصلای پردیسان مسئله مهمی است گفت: وضعیت محوطه اینجا در شأن نمازگزاران نیست.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: یک برآورد ریالی برای محوطه‌سازی، سرویس بهداشتی و تکمیل دیوارها انجام شود، در شورای اسلامی شهر برای تکمیل تهاتری این کار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرویس بهداشتی مسجد جامع می‌تواند به عموم نیز خدمات دهد گفت: فاز نخست سرویس بهداشتی مطابق نقشه اصلی مسجد جامع ساخته شود.

محرری تصریح کرد: اگر اداره کل راه و شهرسازی در اعطای ۲۰ درصد سهم شهرداری از تجاری‌های پردیسان و حقوق شهرداری در اراضی الحاق شده تسریع کند، می‌توان اقدامات مهمی در تأمین خدمات عمومی در پردیسان انجام داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.