۵۳۶ پروژه در قم فعال است

مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۵۳۶ پروژه فعال و در فاز اجرا در شهر قم وجود دارد که به تفکیک پیشرفت فیزیکی ۱۶۵ عنوان پروژه بین یک تا ۲۰ درصد و ۳۰۸ پروژه بین ۲۱ تا ۷۹ درصد و ۲۰ عنوان پروژه بین ۸۰ تا ۹۹ درصد و ۴۳ عنوان پروژه ۱۰۰ درصد است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۵۳۶ پروژه در قم فعال است
شناسه : 73214 | انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی طاهری درباره گزارش عملکرد بودجه شهرداری قم در چهار ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: بودجه مصوب ۸ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان بوده که به تفکیک ۴ هزار و ۹۰۵ میلیارد تومان نقدی و ۳ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان غیرنقدی پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی درآمد در ۴ ماهه اول سال ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان بوده که ۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان وصولی ثبت‌شده است، افزود: نسبت درآمد وصولی نسبت به پیش‌بینی معادل ۱۰۷.۵ درصد است.

مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم خاطرنشان کرد: در مجموع برای این پروژه پیش‌بینی برنامه زمانی ۳۰.۴ درصد بوده که ۳۲ درصد تحقق‌یافته و پیش‌بینی پیشرفت فیزیکی ۱۵.۶ درصد بوده که ۱۹ درصد تحقق‌یافته است.

وی تصریح کرد: ثبت صورت‌وضعیت تا پایان تیرماه ۸۹۹ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است که به میزان ۷۴۲ میلیارد تومان صورت‌وضعیت، ثبت‌شده است.

طاهری با اشاره به اینکه میزان پیشرفت فیزیکی هر یک از حوزه‌ها به تفکیک مشخص است، اضافه کرد: در شهرداری قم هزار و ۲۴ عنوان پروژه برای سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی‌شده است که در این میان ۵۳۶ عنوان پروژه فعال و در فاز اجرا و ۴۸۸ عنوان پروژه در مرحله اقدامات اولیه برای اجرا در سطح شهر وجود دارد که به تفکیک پیشرفت فیزیکی ۱۶۵ عنوان پروژه بین یک تا ۲۰ درصد و ۳۰۸ پروژه بین ۲۱ تا ۷۹ درصد و ۲۰ عنوان پروژه بین ۸۰ تا ۹۹ درصد و ۴۳ عنوان پروژه ۱۰۰ درصد است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.