بلوکه شدن ۷۵ پلاک بزرگ در شهر قم

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم با اشاره به بلوکه شدن ۷۵ پلاک بزرگ در شهر قم، گفت: برای جلوگیری از سو استفاده جاعلان و کلاهبرداران زمین‌های بزرگ تا قبل از تعیین تکلیف شهرداری بلوکه‌شده و امکان خریدوفروش ندارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوکه شدن ۷۵ پلاک بزرگ در شهر قم
شناسه : 73087 | انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی جوانی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در صدور سند در شهر قم پرداخت و اظهار داشت: در مدت یک سال گذشته و با تلاش تمام همکاران اتفاقات خوبی در شهر قم، رقم خورده است.

وی از صدور سند مالکیت حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به توسعه مسجد مقدس جمکران، جلسات زیادی با تولیت مسجد برگزارشده و صدور سندهای مالکیت پیرامون مسجد در حال صدور است

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم از کسب ۲ رتبه ممتاز در صدور سند در کشور نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه به کار جهادی که در یک سال و نیم گذشته انجام‌شده در صدور سند وقفی ازنظر تعداد و مساحت رتبه ممتاز را در کشور کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای خوبی که در استان قم اتفاق افتاده، کاهش زمان صدور سند ملکی به ۳ تا ۵ روز است که بدون نیاز به مراجعه به دفاتر سند صادرشده و برای مالک ارسال می‌شود و توانسته‌ایم در این بخش نیز رتبه اول کشور را کسب کنیم.

جوانی سپس به تعامل بین شهرداری و اداره کل ثبت‌اسناد و املاک اشاره کرد و گفت: ما حافظ حقوق بیت‌المال بوده و در این مدت بسیاری از املاک بلاتکلیف شهرداری تعیین تکلیف شده و برای آن سند صادر کرده‌ایم.

وی از بلوکه شدن ۷۵ پلاک بزرگ در شهر نیز خبر داد و بیان کرد: برای جلوگیری از سو استفاده جاعلان و کلاهبرداران زمین‌های بزرگ تا قبل از تعیین تکلیف شهرداری بلوکه‌شده و امکان خریدوفروش ندارند.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم در پایان تعامل شهرداری و اداره کل ثبت‌اسناد و املاک را مستمر و هم‌افزا خواند و تأکید کرد: بیش از ۱۲۰ پرونده از شهرداری در دادگاه در حال پیگیری بوده و به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.