قم میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی راگبی می‌شود

سرپرست هیئت راگبی استان قم از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی راگبی در ورزشگاه یادگار امام قم خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود و راگبی‌بازان شاخص به عضویت تیم ملی ایران در می‌آیند تا در رقابت‌های ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا در کشور تایوان حاضر شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی راگبی می‌شود
شناسه : 72846 | انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدرضا اسماعیلی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی راگبی در رده جوانان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، اظهار کرد: روز جمعه پس از مراسم افتتاحیه از ساعت ۹ صبح دور اول بازی‌ها انجام خواهد شد و عصر همان‌روز ساعت ۱۶ بازی های نیمه نهایی آغاز می شود و در ساعت ۱۷ رده بندی و فینال و مراسم اختتامیه و اهدا جوایز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که مسابقات قهرمانی کشور به لیگ تغییر کرده، این رقابت‌ها با حضور ۶ تا ۸ تیم برگزار می‌شود و راگبی‌بازان شاخص به عضویت تیم ملی ایران در می‌آیند تا شهریورماه به رقابت‌های ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا در کشور تایوان (چین‌تایپه) اعزام شوند.

سرپرست هیئت راگبی استان قم از حضور تیم راگبی «بازرگانی فارسی قم» در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: این تیم که زیر نظر حسن حیدرزاده آموزش و تمرین داشته است، با ظرفیت بالایی که دارد می تواند از تیم‌های برگزیده باشد و امیدواریم طی این رقابت‌ها چند بازیکن از قم در تیم ملی راگبی کشور حضور یابند.

وی با قدردانی از شورای تأمین استان و نهادهای برگزارکننده مسابقات راگبی در قم، گفت: خانواده‌ها و شهروندان قم می‌توانند برای تماشای نزدیک بازی‌ها در روز جمعه در استادیوم یادگار امام حضور یابند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.