خطوط تاکسیرانی قم بازنگری می‌شود/ ۸۰۰ راننده تاکسی بیمه ندارند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از شناسایی ۸۰۰ راننده تاکسی بدون بیمه در قم و بازنگری در برخی خطوط تاکسیرانی بر اساس میزان تقاضا و بعد مسافت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خطوط تاکسیرانی قم بازنگری می‌شود/ ۸۰۰ راننده تاکسی بیمه ندارند
شناسه : 72786 | انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی در گفت‌وگویی در مورد کمبود تاکسی در برخی خطوط، اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌ریزی بازنگری خطوط را در دستور داریم که با توجه به بُعد مسافت و تعداد تاکسی‌ها، بتوانیم خطوط جدید را تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از خطوط دیگر قابل‌استفاده نبوده و درصدد جمع‌آوری آن هستیم و برای برخی خطوط نیز مطالبه افزایش وجود دارد، افزود: دراین‌باره امسال مطالعاتی در حال انجام است و در سال جاری، برای آن بودجه‌ای دیده‌شده و باید به بازنگری خطوط بپردازیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به موضوع بیمه رانندگان تاکسی مطرح کرد: اصل بیمه توسط سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود که دراین‌باره با تأمین اجتماعی، نمایندگان مجلس، وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها مکاتبات لازم صورت گرفته است.

وی از شناسایی ۸۰۰ راننده تاکسی بدون بیمه در قم خبر داد و گفت: دراین‌باره بحث جایگزینی داریم تا افراد جدید جایگزین افرادی شوند که از حمل‌ونقل خارج می‌شوند و در حال بررسی فهرست‌های موجود هستیم.

طالبی در مورد خدمات به رانندگان تاکسی عنوان کرد: امید است امسال با برنامه‌ریزی لازم بتوانیم باشگاه رفاهی، تفریحی و درمانی را برای رانندگان تاکسی ایجاد کنیم که قرار است پنجره‌ای برای ارائه خدمات رفاهی، درمانی، آموزشی، و تفریحی طراحی شود تا با ارتباط از مراکز مختلف ساماندهی شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.