تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز بسیاری از الگوها و شاخص‌های زیست‌محیطی در شهر قم رعایت شده و از بسیاری از کلان‌شهرها در این حوزه جلوتر هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم
شناسه : 72701 | انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم، اظهار کرد: این طرح در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم موردبررسی قرارگرفته است.

وی افزود: به‌زودی طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم مطرح‌شده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر نیز بسیاری از الگوها و شاخص‌های زیست‌محیطی در شهر قم رعایت شده و از بسیاری از کلان‌شهرها در این حوزه جلوتر هستیم.

وی از عدم دفن مستقیم ۷۰۰ تن زباله به‌صورت روزانه خبر داد و گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه امحای زباله در شهر قم وجود دارد و سایر شهرها می‌توانند از الگوهای زیست‌محیطی شهر قم استفاده کنند.

اصفهانیان‌مقدم در پایان تأکید کرد: برای رسیدن به ۲۵ متر سرانه فضای سبز باید پساب موردنیاز شهرداری در اختیار ما قرار گیرد و شهرداری آمادگی توسعه فضای سبز را داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.