تلاش برای بهبود خدمات در پارکینگ زائر/ هوشمندسازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار دارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه ارتقای خدمات به شهروندان در مجموعه پارکینگ زائر به‌صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: برای بهبود خدمت‌رسانی در پارکینگ زائر و دیگر پارکینگ‌های سطح شهر، هوشمندسازی در دستور کار جدی قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای بهبود خدمات در پارکینگ زائر/ هوشمندسازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار دارد
شناسه : 72685 | انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به اهمیت پارکینگ زائر در خدمت‌رسانی به زائران و نقش‌آفرینی در مناسبت‌ها، اظهار داشت: مسئله بهبود خدمات و فضای فیزیکی پارکینگ در دستور کار جدی قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر در نظافت پارکینگ تحولی ایجادشده است؛ کلید پریزها تعویض شده است و مراجعه‌کننده به این پارکینگ در حال حاضر حس بهتری نسبت به گذشته دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه پله‌برقی‌های پارکینگ شرقی از طبقات مجاور به طبقات پارکینگ از ابتدای سال فعال‌شده است گفت: ۶ پله‌برقی برای این پارکینگ تعبیه‌شده که فقط در یک نقطه از پارکینگ، کار جابه‌جایی مسافر را انجام می‌دهد و باید برای یک نقطه دیگر هم تعبیری در نصب پله‌برقی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: سرویس بهداشتی هم بهسازی و بازسازی‌شده و شرایط بهتری برای استفاده عموم از این پارکینگ ایجاد شد.

به گفته خانه‌زاد یزدی، یکی از اقدامات مهم برای بهبود خدمت‌رسانی در پارکینگ زائر و دیگر پارکینگ‌های سطح شهر، هوشمندسازی است که در دستور کار جدی قرار دارد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.