شهر قم آماده برگزاری مراسم شام غریبان/ نصب هزار مه‌پاش در اطراف حرم مطهر

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: برای شام غریبان تعداد ۸۵ عدد جای شمعی آهنی و سه هزار و ۵۰۰ ظرف آلمینیومی رستورانی تهیه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهر قم آماده برگزاری مراسم شام غریبان/ نصب هزار مه‌پاش در اطراف حرم مطهر
شناسه : 72652 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه هفت محدوده خود منطقه و ستادی را در پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: در این محدوده‌ها حدود هزار و ۴۰۰ متر سایه‌بان نصب شده است.

وی با بیان اینکه حدود هزار مه‌پاش در این سایه‌بان‌ها وجود دارد، مطرح کرد: دو نقطه از این سایه‌بان‌ها نیز به آب شور متصل هستند تا عزاداران از آن برای وضوگرفتن استفاده کنند.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به تمهیدات انجام شده برای شام غریبان، عنوان کرد: برای شام غریبان تعداد ۸۵ عدد جای شمعی آهنی و سه هزار و ۵۰۰ ظرف آلمینیومی رستورانی تهیه شده است که در اختیار عزاداران حسینی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این تمهیدات برای این است که با روشن کردن شمع، خسارت و آسیبی به فضاهای عمومی شهر نرسد، خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت ۲۴ شام غریبان نیروهای فعال در شهرداری منطقه هفت نسبت به جمع داربست‌هایی که به طول ۲۵ هزار متر در میدان آستانه نصب شده است، اقدام می‌کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه در محدوده منطقه هفت مجوز فعالیت ۶۵ ایستگاه صلواتی صادر شده است، تصریح کرد: همچنین حدود ۱۰۰ ایستگاه صلواتی نیز توسط مردم به صورت خودجوش برپا شده است.

وی با بیان اینکه تمامی این ایستگاه‌ها به کارتن پلاست جهت جمع‌آوری زباله مجهز شده‌اند، یادآور شد: همچنین نیروهایی برای جمع آوری زباله در محدوده این ایستگاه‌ها مستقر شده‌اند.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه همچنین تعدادی از ایستگاه‌ها را نیز به آب شرب متصل کردیم، بیان کرد: همچنین ستاد شهرداری منطقه هفت در برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان آستانه نیز همکاری لازم را داشته است.

نوشته های مشابه
اصلی‌ترین سرمایه شهرداری قم نیروی انسانی است
هزینه ۱۵ میلیاردی خدمات شهری در منطقه ۴ قم
تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
نتایج مسابقه عکاسی «پاییز برگ‌ریز» به‌زودی اعلام می‌شود
مدیر ارتباطات مردمی شهرداری قم معارفه شد
برگزاری اردوهای بازدید از سایت پسماند البرز قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.