ارتقای نرم‌افزاری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم/ سرعت و کیفیت پاسخگویی به شهروندان تسریع شد

مسئول سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم از ارتقای نرم‌افزاری این سامانه خبر داد و گفت: استفاده از نرم‌افزار جدید، سرعت و کیفیت پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ را ارتقا داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارتقای نرم‌افزاری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم/ سرعت و کیفیت پاسخگویی به شهروندان تسریع شد
شناسه : 72530 | انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امین جهانبازی با اشاره به ایجاد تغییرات در نرم‌افزار پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اظهار داشت: اخیراً نرم‌افزار پاسخگویی سامانه ۱۳۷ تغییر یافته و نرم‌افزار جدیدی با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت پاسخگوی کارشناسان به شهروندان جایگزین شده است.

وی با بیان اینکه در این نرم‌افزار جدید، کارشناسان می‌توانند تماس‌های افراد پشت صف انتظار را ببینند و زمان را مدیریت کرده و بدانند چه تعداد در صف انتظار بوده تا مکالمات مدیریت و به همه سرویس ارائه شود، گفت: در گذشته نرم‌افزارها تنها امکان وصل کردن خط به کارشناسان را داشت و قادر بود مکالمات را ضبط کند و سوپروایزری باید آن را وصل می‌کرد.

مسئول سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم افزود: در نرم‌افزار جدید امکانات بهتری وجود دارد و مدت‌زمان مکالمه، تعداد پاسخ‌ها و تماس‌های ازدست‌رفته مشخص بوده و همگی ثبت و قابل‌تحلیل است که چه زمانی تماس‌ها و پشت خطی‌ها افزایش می‌یابند تا در این ساعات از کارشناسان بیشتری استفاده کرد و با مدیریت زمان می‌توان مدت انتظار را کاهش داد.

وی با تأکید بر اینکه در نرم افزار جدید، بخش نظرسنجی افزوده‌شده و افراد می‌توانند در مورد نحوه پاسخگویی نیز نظر خود را اعلام نمایند، ابراز کرد: در این نرم‌افزار، امکان شنود همزمان مکالمات توسط کارشناسان و مسئول فنی وجود دارد و به‌صورت کنفرانسی می‌توان فضایی را برای پاسخگویی بهتر شهروندان فراهم کرد.

جهانبازی تصریح کرد: در این نرم‌افزار همچنین قابلیت‌هایی جهت راهنمایی بهتر شهروندان از طریق اتصال به مسئول فنی وجود دارد و میزان رضایتمندی را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه در طراحی‌های جدید شماره تماس‌گیرنده در فرم ثبت پیام، تایپ می‌شود و پیام‌های قبلی و آدرس شهروندان نیز مشخص می‌شود که در بالا بردن سرعت پاسخگویی مؤثر است، تصریح کرد: در گام بعدی در جهت توسعه نرم‌افزار قرار است با استفاده از ربات، تعدادی از موضوعاتی که مشخص باشد و از پاسخ یکسان برخوردار هستند، پاسخ‌ها توسط ربات ارائه می‌شود تا به پاسخ‌ها سرعت ببخشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.