دستگاه‌های اجرایی برای حفاری در شهر مجوز بگیرند

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: فرایند حفاری‌ توسط دستگاه‌های اجرایی نیاز به اخذ مجوز دارد و دراین‌باره برنامه‌ریزی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگاه‌های اجرایی برای حفاری در شهر مجوز بگیرند
شناسه : 72395 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگویی در خصوص گلایه برخی شهروندان از تخریب سنگ‌فرش‌های یکی از خیابان‌ها اظهار داشت: فرایند اخذ مجوز حفاری در معابر به این گونه است که در ابتدای هرسال شهرداری فهرست معابری که برای بهسازی و آسفالت و موزاییک فرش و…مدنظر دارد، در بودجه اعلام می‌کند.

وی ابراز کرد: این فهرست نیز به دستگاه‌های مرتبط آب برق و گاز و مخابرات ابلاغ می‌شود و قبل از اینکه در این محور فعالیتی اتفاق بیفتد، باید گزارش دهند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم در مورد گزارش شهروندان مبنی بر تخریب سنگ‌فرش‌های کوچه ۱۶ خیابان سمیه تا خیابان شهیدان قدوسی و بهشتی افزود: این سنگ‌فرش‌ها بیش از ۴ سال عمر دارد و آسفالت برای قبل از سال ۹۹ است.

به گفته رضاخانی، این تخریب و حفاری برای توسعه فیبر نوری ویژه اینترنت پرسرعت صورت گرفته است و در سه سال قبل بحث اینترنت پرسرعت در این محدوده مطرح نبوده است.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع این اتفاق می‌افتد و دغدغه شهروندان نیز اهمیت زیادی دارد و باید به سمتی برویم در سطح کلان، همه دستگاه‌ها بتوانند برنامه‌های حفاری را از ۴ سال قبل داشته باشند تا تخریب کمتری صورت بگیرد، گفت: در حال حاضر قسمت حفاری‌شده پس از اصلاح در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم در مورد آسفالت کوچه ۲۴ فراشاهی مطرح کرد: به‌زودی آسفالت کوچه ۲۴ فراشاهی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: زمین‌هایی‌ که به‌طور کلان توافق می‌شود مالک اولیه موظف بوده جدول‌گذاری ملک را انجام دهد، دراین‌باره مالکان زمین را قطعه‌قطعه می‌کنند و افراد تعهد را انجام نمی‌دهند و طولانی شدن این طرح نیز به‌این‌علت است و با برنامه‌ریزی لازم تا پایان تابستان آسفالت می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.