برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون مالی اقتصادی شهرداری قم

مراسم تکریم و معارفه معاون مالی اقتصادی شهرداری قم با حضور رئیس و اعضای شورای شهر قم و مدیران شهرداری برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون مالی اقتصادی شهرداری قم
شناسه : 72179 | انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در مراسمی با حضور رئیس شورای شهر قم، شهردار قم، اعضای شورای شهر و مدیران شهری، در سالن رضوان شهرداری قم، معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم تکریم و معاون جدید معارفه شد.

سید مرتضی حسام‌نژاد، معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم که از سال ۱۳۹۶ این سمت را به عهده داشت، جای خود را به مهرداد توکلی مقدم، مدیرکل مالی سابق شهرداری قم داد.

در مراسم تکریم و معارفه این دو مدیر شهرداری قم، شهردار قم به بیان اهمیت ایجاد و حفظ انضباط مالی در مجموعه شهرداری قم که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده اشاره کرد.

سید مرتضی حسام‌نژاد، معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم در این جلسه به بیان دستاوردهای این معاونت در سال‌های گذشته پرداخت.

وی، ایجاد انضباط مالی و ارتقای منابع شهرداری قم را دو دستاورد بزرگ این حوزه کاری دانست و افزود: در حال حاضر معاونت مالی اقتصادی شهرداری قم بنیه بسیار خوبی برای پشتیبانی از اتفاقات شهر دارد.

معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم با بیان اینکه در مدیریت املاک شهرداری قم حق مطلب ادا شد گفت: در حوزه درآمد نیز خلاقیت و پیگیری مسائل موجب تقویت حرکت معاونت مالی و اقتصادی شد.

حسام‌نژاد تملک پروژه شهیدان برقعی، تملک بلوار شهید صادقی، تملک پروژه ادامه بلوار جمهوری و تونل شهدای مدافع امنیت و تملک فاز ۵ عمار یاسر را از جمله اقدامات شاخص معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم در سال‌های اخیر دانست.

وی با اشاره به پشتیبانی مالی از پروژه‌های مهم عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: سرعت تحول شهر قم در حال حاضر چند برابر دیگر شهرهاست.

در ادامه این جلسه مدیران شهرداری قم و رئیس شورای اسلامی شهر به بیان تجربیات مشترک خود در تعامل با معاونت مالی و اقتصادی پرداختند.

در پایان مراسم با اهدای لوح و یادبود از معاون سابق مالی و اقتصادی شهرداری قم تقدیر و معاون جدید و مدیرکل جدید مالی شهرداری قم معارفه شدند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.