شهاب حسینی با «مقیمان ناکجا» به قم می‌آید

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به کارگردانی شهاب حسینی در قالب اکران فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» به روی پرده سینما ونوس قم می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهاب حسینی با «مقیمان ناکجا» به قم می‌آید
شناسه : 72066 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به کارگردانی شهاب حسینی امروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۵:۴۵ در سینما ونوس قم اکران می‌شود.

شهاب حسینی که برای نخستین‌بار فیلمسازی را ده سال قبل با ساخت فیلم «ساکن طبقه وسط» آغاز کرد، حالا فیلم «مقیمان ناکجا» را بر اساس نمایشنامه‌ «مهمانسرای دو دنیا» اثر نویسنده شهیر معاصر «اریک امانوئل اشمیت» کارگردانی کرده است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جوانی مرفه اما دلزده از زندگی، شبی در راه بازگشت به خانه، سر از مکانی غریب و بیگانه در می‌آورد. او به مرور و پس از آشنایی با مقیمان آن جا به واقعیت آن مکان پی برده و به حقایقی عمیق آگاه می‌شود.»

پریناز ایزدیار، آرمان درویش، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، غزال نظر، مهدی حسینی، تنی آواکیان و شهاب حسینی بازیگران فیلم «مقیمان ناکجا» هستند.

همچنین فیلم مستند «صحنه آخر» به کارگردانی محمد قاسم‌پور به عنوان دیگر فیلم گروه سینمایی «هنر و تجربه» برای علاقه‌مندان به هنر تعزیه از ساعت ۱۵ در سینما ونوس اکران می‌شود. این مستند درباره مراسم تعزیه‌ای در اهواز است که سابقه طولانی دارد و تصویر تازه‌ای از ارادت مردم به امام حسین(ع) را روایت می‌کند. 

علاقه‌مندان می‌توانند با خرید بلیت از طریق سایت «سینما تیکت» یا با مراجعه به گیشه سینما ونوس به تماشای این دو این دو فیلم بلند و مستند بنشینند.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.