تملک ۹۰ پلاک در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تملک ۹۰ پلاک در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر با اعتباری بالغ‌بر ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: بسیاری از مالکان در این پروژه با شهرداری همراهی داشتند و برای تعداد محدودی ماده ۸ و تنها ۲ مورد ماده ۹ استفاده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تملک ۹۰ پلاک در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر
شناسه : 71464 | انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی در بازدید شهردار و مدیرکل و معاون سازمان بازرسی استان قم از پروژه‌های عمرانی شهر قم، با اشاره به تملکات پروژه فاز ۵ عماریاسر اظهار داشت: در این زمینه قرارگاهی با دستور شهردار به‌صورت هفتگی تشکیل‌شده است که در کنار پروژه‌های شاخص شهر، موارد مربوط به تملکات این پروژه نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از بهمن ۱۴۰۰ تا پایان سال گذشته ، ۷۳ پلاک به ارزش ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تملک شد، ابراز کرد: در سال جاری نیز ۱۷ پلاک به ارزش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تملک شده که در این زمینه تملکات تا خیابان شهید فاطمی به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: بسیاری از مالکان در این پروژه با شهرداری همراهی داشتند و برای تعداد محدودی ماده ۸ و تنها ۲ مورد ماده ۹ استفاده شد.

وی با اشاره به ادامه تملکات این پروژه از خیابان شهید فاطمی تا خیابان رسالت مطرح کرد: هماهنگی‌ها با آستانه مقدسه با توجه به اینکه بعضی پلاک‌ها دارای سند آستانه‌ای هستند انجام شده و امیدواریم به‌زودی این تعداد پلاک نیز تملک و محور بازگشایی شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.