سگ‌های ولگرد منطقه ۴ جمع‌آوری می‌شوند

معاون خدمات شهری منطقه چهار قم با بیان اینکه یکی از عوامل مهم وجود سگ‌های ولگرد در منطقه ۴، فعالیت دامداری‌ها در این حوالی است، از اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در ۳ فاز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سگ‌های ولگرد منطقه ۴ جمع‌آوری می‌شوند
شناسه : 71457 | انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا جعفری در گفت‌وگویی پیرامون جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح منطقه ۴، اظهار داشت: طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد هنوز به‌طور کامل تکمیل‌نشده و در سه فاز اقدامات لازم را از نیمه نخست فرودین ماه سال جاری آغاز کرده‌ایم.

معاون خدمات شهری منطقه چهار قم ابراز کرد: شناسایی کانون‌های حضور سگ‌های ولگرد در اطراف زمین‌های خالی و مناطق خارج از محدوده کاری در دست اجراست که اخیراً این کانون‌ها شناسایی شد.

وی با بیان اینکه فاز دوم اخطاری بود که به نگهبان‌های ساختمان‌های در حال ساخت داده شد تا تأمین غذا برای این حیوانات انجام نشود، تصریح کرد: شهروندانی که در این محدوده بودند و ز‌باله‌ها را خارج از نوبت قرار می‌دادند نیز توجیه شدند و اخطارهای لازم داده شده است.

جعفری خاطرنشان کرد:در فاز سوم در خصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد نیز قرارداد با پیمانکار سازمان پسماند شهرداری قم منعقد شد که در این مدت ۴۱ قلاده سگ در این طرح جمع‌آوری انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این محدوده یکی دو مورد دامداری‌ فعال هستند که پرونده آن‌ها به‌صورت جامع تشکیل شده است مطرح کرد: امیدواریم با دستور از دادستانی بتوانیم به‌طور کامل آن‌ها را انتقال دهیم.

معاون خدمات شهری منطقه چهار قم عنوان کرد: یکی از عوامل مهم سگ‌های ولگرد در منطقه ۴ وجود دامداری‌ها در این حوالی است، البته سگ‌های قلاده دار دارای مالک که خارج از فضا و چارچوب رها باشند، طبق دستور قضایی جمع‌آوری می‌شوند.

جعفری خاطرنشان کرد: کانون سگ‌های ولگرد به‌طور کامل شناسایی‌شده و برخی کانون‌ها تخریب شده و امیدواریم شهروندان با عدم قرار دادن زباله در خارج از نوبت و نگهبانان با عدم دادن غذا به سگ‌ها ما را در این طرح یاری کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.