ساختمان کانون پرورش فکری قنوات در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از آغاز تکمیل ساختمان کانون در قنوات خبر داد و گفت: امیدواریم فاز نخست این پروژه تا پیش از پایان فصل تابستان و کل مجموعه تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساختمان کانون پرورش فکری قنوات در دهه فجر افتتاح می‌شود
شناسه : 71376 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم پس از جلسه با بخشدار، اعضای شورای شهر و شهردار قنوات از آغاز تکمیل ساختمان کانون در قنوات خبر داد.

وی تصریح کرد: شهر قنوات در بخش مرکزی قم با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت، از متراکم‌ترین شهرهای استان قم است که با توجه به نزدیکی به شهر قم و مهاجرت جمعیت از قم به قنوات، جمعیت آن در حال افزایش چشمگیری است؛ از این رو پرداختن به مسائل فرهنگی، علمی، هنری و… به ویژه برای کودکان و نوجوانان ساکن قنوات ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: بر همین اساس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم جهت ایجاد مرکز ثابت کانون در شهر قنوات درحال رایزنی و برنامه ریزی با همکاری سایر دستگاه‌هاست.

غفاری اضافه کرد: به همین منظور جلسات مختلفی با حضور آقایان ملکیان بخشدار مرکزی قم، فرهادلو شهردار قنوات، حسینی رئیس شورای شهر و دیگر اعضا شورا برگزار و بر ایجاد و راه‌اندازی ساختمان ویژه کانون پرورش فکری تأکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با مساعدت شهرداری و شورای شهر قنوات، پروژه تکمیل ساختمان کانون آغاز شده و در مسیر اجراست. امید می‌رود که تا پیش از پایان فصل تابستان فاز یک و تا دهه مبارک فجر، کل مجموعه افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.