برگزاری مسابقه فرهنگی به محوریت خطبه غدیر در قم

مسابقه «غدیر» با محوریت خطبه غدیر در چهار بخش حفظ خطبه، ترجمه خطبه، حفظ ترجمه و شرح و تفسیر آن به همت مؤسسه نورالیقین برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مسابقه فرهنگی به محوریت خطبه غدیر در قم
شناسه : 71296 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مسابقه «غدیر» با محوریت خطبه غدیر در چهار بخش حفظ خطبه، ترجمه خطبه، حفظ ترجمه و شرح و تفسیر آن به همت مؤسسه نورالیقین و با حضور مریم فراهانی مشاور مدیرکل در امور بانوان و سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

مؤسسه نورالیقین از سال ۱۳۷۷ تاکنون، بیش از ۲۵ سال است که همه ساله اقدامات مختلفی را در جهت فرهنگ‌سازی اعمال عید غدیر در این روز برای تبدیل شدن غدیر به یک فرهنگ عظیم انجام می‌دهد.

در سال‌های گذشته این مراسم در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شد و حضور ۲ تا ۳ هزار نفر از بانوان نویدبخش نوای غدیر بود. در واقع در این سال‌ها این مؤسسه در احیا و ترویج سنت مهم غدیر پیشگام بوده است.

امسال نیز مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نورالیقین اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ غدیر با محوریت خطبه غدیر در چهار بخش حفظ خطبه، ترجمه خطبه، حفظ ترجمه و شرح و تفسیر آن کرد که آزمون آن در روز ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۲ در مسجد اعظم واقع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور قریب به ۵۰۰ بانوی ولایی برگزار شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.