افزایش ایمنی تردد در شوارع و معابر سطح منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از افزایش ایمنی تردد در شوارع و معابر این منطقه با اجرای پروژه‌های مختلف روکش آسفالت، خط‌کشی و آشکارسازی معابر و ایجاد علائم هشداری معبرها خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ایمنی تردد در شوارع و معابر سطح منطقه ۶ قم
شناسه : 71267 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اهمیت افزایش ایمنی تردد در شوارع و معابر، اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های منظمی در راستای افزایش ایمنی تردد در سطح منطقه صورت‌گرفته که می‌توان به روکش آسفالت بلوارهای شهید همت، شهید تهرانی مقدم، شهید صیاد شیرازی، سروستان، انارستان، امامزاده ابراهیم(ع) و … اشاره کرد .

وی با بیان اینکه در همین راستا، پس‌از اتمام عملیات روکش آسفالت، خط‌کشی و آشکارسازی معابر و ایجاد علائم هشداری معبرها نیز در دستور کار قرار گرفت،افزود: تاکنون بیش‌از ۵۰ کیلومتر خط‌کشی در این معابر صورت‌گرفته که بیش‌از ۲۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است .

مدیر منطقه شش شهرداری قم در ادامه از نصب ۱۰ چراغ چشمک‌زن در تقاطع‌ها و معابر سطح منطقه خبر داد و ابراز کرد: با اجرای این پروژه‌ها شاهد کاهش ترافیک در سطح منطقه خواهیم بود .

ترکمن، هدف از اجرای این  طرح را کاهش و جلوگیری از تصادفات، افزایش ایمنی تردد و عدم تداخل ترافیکی عنوان کرد و گفت: امیدواریم شهروندان نیز با رعایت مسائل ترافیکی و رعایت سرعت مجاز در معابر سطح شهر، حافظ جان خویش و همشهریان باشند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.