برپایی نمایشگاه نقاشی «چهل اثر» در قم

نمایشگاه گروهی نقاشی «چهل اثر» با آثاری از ۲۳ هنرجوی قمی در گالری «بهفام» پذیرای علاقه‌مندان فرهنگ و هنر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی نمایشگاه نقاشی «چهل اثر» در قم
شناسه : 71107 | انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایشگاه گروهی هنرجویان آموزشگاه «بهفام» با عنوان «چهل اثر» با حضور اهالی هنر در گالری «بهفام» گشایش یافت.

حسن اعرابی، وحید سلیمانی، علی سلطانی، حسن علی شهر، زهرا ارشادی، ستاره برقعی، وحید بهرامی و حجت‌الله عطایی از جمله هنرمندان حاضر در آیین گشایش نمایشگاه بودند.

در این نمایشگاه، آثار ۲۳ هنرجوی قمی در قالب ۴۰ اثر سیاه‌قلم و مداد رنگی به اهتمام محبوبه سادات حسینی از هنرمندان و مدرسان شناخته‌شده هنر نقاشی در قم به نمایش در آمده است.

زینب بهرامی‌نیا، جواد معراجی‌زاده، طاهره موسوی، حانیه کرمانی، مهدیه بختیاریان، زیبا فتوره‌چی، فروز پوریوسف، زهره حاجی اکبری، شیما یغمایی، متین گرزین متاعی، ثمین چاوشی، نفیسه صابری، زهرا کریم‌خانی، ناهید ضابطان، عاطفه شعبانی، فرشته توکلی، مرضیه جانقلی، مائده خردمند، سپیده موسیوند، ناهید نوری، غزاله حسینی، مهدیه موسوی، سارا زهلی و نازنین سلیمی از جمله هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

محبوبه سادات حسینی در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر۲۰»، اظهار کرد: منتخبی از آثار هنرجویان نوجوان و بزرگسال آموزشگاه «بهفام» با موضوعات آزاد، پرتره، حیوانات و طبیعت بی‌جان به این نمایشگاه راه یافته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار هنرجویانی از نوجوان ۱۴ ساله تا هنرجوی ۴۴ ساله به نمایش درآمده است.

این هنرمند و مدرس هنر نقاشی در خصوص سطح کیفی آثار نسبت‌به نمایشگاه سال گذشته که با عنوان «سیاه‌قلم» برگزار شد، عنوان کرد: هنرجویان در این یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشتند و در این دوره شاهد افزایش کیفی آثار هستیم.

نمایشگاه نقاشی «چهل اثر» از ۱۲ تا ۱۷ تیر‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای حضور علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به مجموعه هنری «بهفام» واقع در انتهای کوچه ۷ بلوار امین قم مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.