آغاز اجرای نمایش «توطئه‌گران باغچه کلم» در قم

نمایش کودکانه «توطئه‌گران باغچه کلم» به کارگردانی حدیث صابری در کانون پرورش فکری قم روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز اجرای نمایش «توطئه‌گران باغچه کلم» در قم
شناسه : 71028 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اجرای نمایش «توطئه‌گران باغچه کلم» به کارگردانی حدیث صابری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم آغاز شد.

این نمایش دومین تئاتری است که به کارگردانی حدیث صابری از فعالان جوان نمایشی استان تولید می‌شود. او از دانش‌آموختگان باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم است و پیش‌تر نمایش «خیر نبینی سعیده» را کارگردانی و در نمایش‌های «شب دوست داشتنی» و «ویروس در سرزمین سلامت» بازی کرده بود.

«توطئه‌گران باغچه کلم» را دیوید وود نوشته و سید حسین فدایی‌حسین از هنرمندان پیشکسوت تئاتر قم آن را ترجمه کرده و در این پروژه نمایشی نیز نقش مشاور کارگردان را دارد.

این نمایش داستان باغچه کلم یک خانه ویلایی را روایت می‌کند که در آن حشراتی چون شته، حلزون، پروانه، مورچه و کفشدوزک زندگی می‌کنند. آدم‌بزرگ‌ها باعث جدایی و اختلاف میان این حشرات می‌شوند طوری که آنها به دو گروه حشرات خوب و بد تقسیم می‌شوند.  

عماد فرجی، محمد احمدی، ستایش اکبری، علی مثقالی، مهسا حسینی شفیق، فاطمه عموحسنی، علی تابانی، فاطمه حسینی، علی نادری و محمد حامی حاجی ابراهیمی از بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به «مهدی ملاک» بازیگردان، «مجید زند» دستیار کارگردان، «مریم اسدی» منشی صحنه، «امید رحمتی» طراح صحنه و نو، «نیلوفر کلایی» طراح گریم، «محمد امین کاظمی» مدیر تولید، «علی مثقالی» آهنگساز، «حسن جدی» مدیر صحنه، «ضحی پایدار» طراح پوستر و بروشور، «مرتضی عقیقی» روابط عمومی و «هانی احمدزاده» مسئول امور رسانه‌ای اشاره کرد.

نمایش «پاهای خانم هزارپا» تا ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۸ در مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به نشانی «شهرک قدس، انتهای چمران جنوبی، نبش هدایت یک» به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و رزرو بلیت می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۰۰۳۷۷۰۱۸ تماس حاصل کرده یا از طریق وب‌‎سایت www.bilitama.com اقدام به خرید بلیت کنند.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.