آغاز طرح نذر قربانی در مسجد جمکران

رئیس مرکز جذب مشارکت های مردمی مسجد مقدس جمکران از آغاز طرح نذر قربانی برای سلامتی امام عصر(عج) و توزیع در میان نیازمندان خبر داد و گفت: این طرح که از شب عید قربان آغاز شده تا روز عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز طرح نذر قربانی در مسجد جمکران
شناسه : 71025 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر مسجد جمکران، حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی‌زاده با اشاره به آغاز طرح نذر قربانی برای سلامتی حضرت ولی‌عصر(عج) از عید قربان تا عید غدیر، اظهار کرد: این طرح از شب عید قربان در مسجد مقدس جمکران آغاز شده است و تا روز عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح مردم می توانند به صورت مشارکتی نسبت به اجرای سنت حسنه قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) اقدام کنند، گفت: در ابتدای این طرح شاهد مشارکت قابل توجه مردم بودیم به طوری که طی دو روز رقمی بالغ بر ۳میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای قربانی از سوی خیرین و ارادتمندان به حساب مسجد مقدس جمکران واریز شده است.

رئیس مرکز جذب مشارکت های مردمی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این طرح به مدت ۱۰ روز در مسجد جمکران اجرا خواهد شد، خاطرشان کرد: افراد علاقه‌مند به به شرکت در طرح قربانی مشارکتی نذیر سلامتی امام زمان(عج) می توانند با شماره گیری کد دستوری *۷۸۰*۳۱۳# در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۱۳۱۲۰ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته عواید طرح قربانی در اختیار خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.