آذین‌بندی شهر قم در دهه ولایت و امامت

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی کامل شهرداری در برگزاری دهه امامت و ولایت در شهر قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آذین‌بندی شهر قم در دهه ولایت و امامت
شناسه : 71015 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با تبریک دهه امامت و ولایت که امسال مزین به شعار «ایمان به غدیر-امید به ظهور» است، وی با یادآوری رسالت ذاتی شهرداری اضافه کرد: باید ارگان‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت  پیش‌قدم شده و شهرداری نیز در کنار دیگر ارگان‌های فرهنگی رسالت خود را انجام دهد.

میرهادی به استقبال شهروندان و عاشقان اهل‌بیت(س) از پیاده‌روی روز عید غدیر در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و افزود: این مراسم امسال هم با شور و شعور معنوی، پر رنگ‌تر از سال قبل برگزار می‌گردد و در این خصوص وظیفه آماده‌سازی، آذین‌بندی و خدمت‌رسانی در اولویت کاری قرار دارد.

وی یادآور شد: برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان جهت شاد پیمایی در روز عید سعید غدیر خم، طول مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در بین مناطق هشت‌گانه شهرداری و در فواصل مشخص تقسیم‌شده است و ۱۵ دستگاه تانکر آب آشامیدنی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آماده‌سازی و فضاسازی شهر از عید قربان تا عید غدیر در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و سازمان زیباسازی اقدامات لازم را انجام داده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم‌های بلند، نصب ریسه‌های رنگی و پرچم‌های دو سر چوب همچنین نصب بنرهای فرهنگی و تبلیغی در حال اجراست و نورپردازی بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت ویژه انجام‌شده است.

میرهادی از آذین‌بندی ویژه عید غدیر در معابر خبر داد و ابراز کرد: بزرگراه امام علی(ع) و زیرگذر غدیر به‌صورت ویژه آذین‌بندی شده و برای پیاده‌روی خودجوش روز غدیر برنامه‌ریزی‌ لازم برای آذین‌بندی بلوار و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طی مسیر انجام‌شده است.

وی با اشاره به حضور و استقرار همکاران از سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی‌ در روز عید سعید غدیر خم، یادآور شد: سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل و خدمات‌رسانی تمامی خطوط برای جابه‌جایی زائرین و شهروندان در این دو عید بزرگ برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در پایان از آمادگی اکیپ‌‏های اداره‌کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاریهای اجتماعی از قبیل سد معبر، متکدیان و… پیرامون مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان دیگر اقدامات شهرداری قم در این ایام خبر داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.