شهرداری تنها متولی فرهنگی جامعه نیست

شهردار قم، اهمیت مسائل حوزه حجاب و عفاف را مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداری در مسائلی که تکلیف قانونی دارد مانند تأمین روشنایی یا فضاسازی بوستان‌ها تلاش می‌کند، اما مدیریت فرهنگی جامعه به عهده دستگاه‌های متولی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهرداری تنها متولی فرهنگی جامعه نیست
شناسه : 71005 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با فرمانده انتظامی استان، با اشاره به فرا رسیدن سال نهم عملکرد تیم مدیریت شهری، اظهار داشت: به تجربه دریافته‌ایم که شهرداری و نیروی انتظامی به‌عنوان دو ارگان خدوم و همیشه در میدان، باید تعامل بین خود را تقویت کنند. 

وی افزود: یک سری اقدامات زیربنایی برای تقویت ارتباط بین نیروی انتظامی و شهرداری اجرایی شده که همین مسیر هم در آینده پیگیری خواهد شد. 

شهردار قم با تأکید بر اهمیت برگزاری جلسات منظم هماهنگی میان این دو ارگان، خاطرنشان کرد: نتیجه انسجام عملکرد میان شهرداری و نیروی انتظامی، آسایش و آرامش مردم است.  

وی گفت: شهرداری از تولد با مرگ با زندگی مردم عجین است و نیروی انتظامی هم در تمام بخش‌ها برای مردم امنیت و آسایش ایجاد می‌کند. 

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: وحدت و انسجام این دستگاه‌ها باهم می‌تواند برای پیشبرد امور شهروندان بسیار پربرکت باشد. 

وی با اشاره به همکاری شهرداری طبق قانون برای تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات برای پلیس راهور، گفت: سال سوم است که این طرح اجرا می‌شود و شهرداری تلاش کرده همراهی خوبی با پلیس راهور داشته باشد.  

شهردار قم، اهمیت مسائل حوزه حجاب و عفاف را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شهرداری در مسائلی که تکلیف قانونی دارد مانند تأمین روشنایی یا فضاسازی بوستان‌ها تلاش می‌کند، اما مدیریت فرهنگی جامعه به عهده دستگاه‌های متولی است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.