ضرورت توسعه کلانتری‌ها با همکاری مدیریت شهری

فرمانده انتظامی قم با تأکید بر اینکه توسعه کلانتری‌های شهر قم موضوع بسیار مهمی است که از سوی مدیریت شهری باید پیگیری شود، از شهردار قم خواست که فضای مناسب برای نشست‌های مشترک پلیس و جوانان در بوستان‌های شهر ایجاد شود.  
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت توسعه کلانتری‌ها با همکاری مدیریت شهری
شناسه : 71003 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با سقائیان‌نژاد و مدیران شهرداری قم، با اشاره به اینکه شهر قم در سال‌های اخیر گام‌های مثبتی به سمت توسعه در حوزه‌های مختلف برداشته است اظهار داشت: برای کسانی که گاه‌به‌گاه به این شهر می‌آیند، این تغییرات مشهود است. 

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی نسبت به ارتقای سطح همکاری‌ها با شهرداری مشتاق است افزود:  ایجاد و حفظ فضاهای شهری و فضای سبز را شهرداری انجام می‌دهد و نیروی انتظامی سعی در حفظ امنیت این فضاها دارد. 

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در شهر قم حرکت در مسیر خدمت به مردم تأثیرات اخروی دارد و مردم شریف این شهر هم قدردان هستند. 

وی ادامه داد: توسعه کلانتری‌های شهر قم موضوع بسیار مهمی است که از سوی مدیریت شهری باید پیگیری شود. 

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه فرماندهی معصومیه باید بسیار ویژه دیده شود خاطرنشان کرد: باید فضای حضور پلیس آگاهی، مواد مخدر و امنیت در پیرامون حرم مطهر فراهم شده و ظرفیت ارتقای خدمات امنیتی در اطراف حرم مطهر ایجاد شود.  

وی اضافه کرد: در محدوده مسجد مقدس جمکران هم باید زیرساخت‌های نیروی انتظامی و ایستگاه ایجاد شود که بتوانیم از نظر امنیتی و ترافیکی این فضا را مدیریت کنیم. 

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه محل استقرار پلیس راهور در معابر و چهارراه‌های شهر قم در حال حاضر نامناسب است گفت: این نوع قرار گرفتن خود موجب ترافیک می‌شود. اگر جایگاه‌های استقرار پلیس راهور در معابر و چهارراه‌های مهم شهر ایجاد شود، عملکرد این پلیس بسیار بهتر خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه درزمینهٔ جمع‌آوری معتادین متجاهر هم باید همکاری بیشتری صورت بگیرد اظهار داشت: گشت آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات شهر قم توسط فرماندهی انتظامی استان آغاز به کار خواهد کرد. 

سردار میرحیدری خواستار ایجاد نمایشگاه دائمی مواد مخدر به‌منظور آشناسازی شهروندان و خانواده‌ها با مواد مخدر و اثرات و تبعات آن، در قم با همکاری شهرداری شد.

وی همچنین از شهردار قم خواست که فضای مناسب برای نشست‌های مشترک پلیس و جوانان در بوستان‌های شهر ایجاد شود. 

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.