بازگشت «پاهای خانم هزارپا» به قم

نمایش «پاهای خانم هزارپا» به کارگردانی مهدی خجستگی بار دیگر در قم به روی صحنه می‌رود و مهمان کودکان این شهر می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشت «پاهای خانم هزارپا» به قم
شناسه : 70976 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایش «پاهای خانم هزارپا» نوشته ندا حاجی‌بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود و لحظه‌های شاد و مفرحی را برای کودکان رقم می‌زند.

در این نمایش، قصه خانم هزارپایی روایت می‌شود که از تعداد زیاد پاهایش خسته شده، از شهر بیرون می‌زند و به مزرعه‌ای می‌رسد. در مزرعه با کرمی مواجه می‌شود که پا ندارد و…

علیرضا نامدار، سمانه دلیر، سونیا جباری، فاطمه فرکی، ماشاءالله جنتی، مهدی سوری، هانیه زارعی، زینب رنجبری، مهسا یعقوبی و مهدی خجستگی از بازیگران نمایش «پاهای خانم هزارپا» هستند.

«پاهای خانم هزارپا» چهار سال قبل در دو مقطع زمانی فروردین‌ماه‌ و آذرماه مهمان کودکان قمی در «خانه نمایش» شده بود و حالا بعد از چهار سال یک‌بار دیگر فرصت تماشای این نمایش فراهم شده است.

نمایشی که تاکنون بیش از ۷۰۰ اجرا در شهرهای مختلف کشور نظیر تهران، البرز، چالوس، ساری، نور، همدان و شهرکرد داشته و در چند جشنواره معتبر نظیر پنجمین جشنواره تئاتر «معلولین آفتاب» خوش درخشیده و ۹ جایزه دریافت کرده است.

حامد جهانبخش آهنگساز، حسن نوری طراح صحنه، مهدی خجستگی طراح لباس و نور، زهرا خمسه تصویرسازی، خدیجه زارعی طراح گریم، مرتضی عقیقی طراح پوستر، طراح فرم و حرکت علیرضا نامدار و هانی احمدزاده مسئول امور رسانه‌ای این نمایش هستند.

نمایش «پاهای خانم هزارپا» تا ۲۳ تیرماه از ساعت ۲۰ در مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به نشانی «شهرک قدس، انتهای چمران جنوبی، نبش هدایت یک» به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و رزرو بلیت می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۰۰۳۷۷۰۱۸ تماس حاصل کرده یا از طریق وب‌‎سایت www.bilitama.com اقدام به خرید بلیت کنند.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.