توجه ویژه به مطالبات شهروندان در بافت تاریخی شهر قم

در دیدار مردمی مدیرکل بازرسی استان قم و مدیر منطقه یک شهرداری قم که در مسجد جامع شهر قم صورت گرفت، بر پیگیری مطالبات ساکنان بافت تاریخی شهر قم تأکید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه ویژه به مطالبات شهروندان در بافت تاریخی شهر قم
شناسه : 70761 | انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دیدار مردمی مدیرکل بازرسی استان قم و مدیر منطقه یک شهرداری قم در مسجد جامع شهر انجام شد که در این دیدار ساکنان بافت تاریخی شهر قم، مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.

مجید محمدرضاخانی، مدیر منطقه یک شهرداری قم در رابطه با این دیدار اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیران استان، ارتباط مستقیم و شنیدن بدون واسطه نظرات و مشکلات مردم و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات است که با هماهنگی هیئت امناء مسجد جامع، مدیرکل سازمان بازرسى به همراه هیئت همراه در بین نمازگزاران مسجد حضور یافته و با مردم گفت‌وگو کردند.

وی با اشاره به اهمیت دیدار چهره به چهره با شهروندان افزود: در این دیدارها بر ضرورت پیگیری مطالبات شهروندان ساکن در بافت تاریخی شهر قم تأکید شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مسجد جامع قم که در مرکز شهر قم و در محله لب‌چال و خیابان آذر واقع شده است، یکی از قدیمی‌ترین مساجد شهر است که به دلیل این محوریت، می‌تواند کانون دیدارهای مردمی و هم‌اندیشی‌های اثربخش باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مسجد جامع شهر قم، برنامه‌های بازآفرینی محلی پیرامون این مسجد در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است. همچنین در خدمات شهری نیز به این محدوده نگاه ویژه‌ای می‌شود.

در این ملاقات مردمی، جمعی از اهالی محله و نمازگزاران درخواست‌هایی در خصوص محله مسجد جامع و خیابان دروازه ری داشتند که موضوعات بررسی و مقرر شد با تشکیل کارگروهی با حضور نماینده مسجد، نماینده اداره کل بازرسی و نماینده شهرداری نسبت به پیگیری موضوعات، اقدام لازم صورت پذیرد .

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.