پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه رمپ A تقاطع آیت‌الله حکیم

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه رمپ A تقاطع بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار آیت‌الله حکیم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه رمپ A تقاطع آیت‌الله حکیم
شناسه : 70753 | انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود بخشی با اشاره به اجرای پروژه رمپ A تقاطع غیرهمسطح بلوار پیامبر(ص) اعظم و بلوار آیت الله حکیم اظهار داشت: این پروژه با ارزش ریالی ۳۸ میلیارد تومان حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در ابتدای پروژه صرفاً رمپ A در دستور کار سازمان توسعه و عمران شهرداری قم قرار داشت که در ادامه رمپ B یعنی مسیر خروجی از بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌سوی بلوار حکیم نیز در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم گفت: به‌محض ابلاغ این پروژه، عملیات حفر چاه‌ها و ایمن‌سازی گود اجرایی شده و مقدمات کار در حال انجام است و در حال حاضر دیواره‌های رمپ A به‌صورت کامل اجرا شده است هم چنین شمع‌ها به‌صورت کامل بتن‌ریزی و خاک‌برداری حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و در دیواره‌های رمپ B نیز عملیات اجرایی آغازشده است. نهرکشاورزی تنها معارض این پروژه بود که به‌صورت تاپ داون اجرایی شد و در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ پروژه ساخت رمپ‌های D و E نیز با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در دستور کار سازمان قرارگرفته است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.